توضیحات مرتضوی درباره آخرین وضعیت ساخت یک‌میلیون مسکن کارگری

صولت مرتضوی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: در جلسه آتی شورای‌عالی کار به‌دنبال این هستیم که اگر بشود در حوزه مسکن کارگری با دعوت از همکارانمان از بانک‌های عامل و وزارت راه و شهرسازی ساخت یک‌میلیون مسکن کارگران را دنبال کنیم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز،‌ صولت مرتضوی وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت، در توضیح جلسه اخیر شورای‌عالی کار گفت:‌ درباره دستمزد کارگران، قانونگذار تکلیف را مشخص کرده است که شورای‌عالی کار به‌چه‌نحوی حداقل حقوق را تعیین کند، ما هم بر همین اساس حداقل حقوق را مشخص کردیم.

بیشتر بخوانید:

احتمال تغییر دستمزد کارگران تا آخر آبان ماه + جزئیات

وی افزود: البته توافقات بین کارگر و کارفرما درباره حقوق و دستمزد هرچه باشد مورد تأیید ماست.

وزیر کار خاطرنشان کرد: در جلسات شورای‌عالی کار ۳ نفر از نمایندگان کارگران حضور دارند و ممکن است نظرات متفاوتی داشته باشند، خروجی جلسه آن مباحثی نبود که در فضای مجازی منعکس شد.

مرتضوی گفت: در جلسه آتی شورای‌عالی کار به‌دنبال این هستیم که اگر بشود در حوزه مسکن کارگری با دعوت از همکارانمان از بانک‌های عامل و وزارت راه و شهرسازی ساخت یک‌میلیون مسکن کارگران را دنبال کنیم.

وی همچنین درباره میزان استقبال مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی عنوان کرد: استقبال از کالابرگ الکترونیکی در حال افزایش است و تعداد فروشگاه‌ها به حدی رسیده است که هر مشتری در هر منطقه‌ای امکان دسترسی به مراکز فروش کالاها را دارد.

کد خبر: 1204610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =