نخستین استارتاپ ویکند مهندسی پزشکی در واحد شهرکرد برگزار شد

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از برگزاری نخستین استارتاپ مهندسی پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، روح الله یداللهی فارسانی هدف از برگزاری این استارتاپ را توسعه مهارت‌های کارآفرینی در رشته مهندسی پزشکی عنوان کرد و گفت: نخستین استارتاپ مهندسی پزشکی به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد شهرکرد و تیم اجرایی موسسه راه شب تهران در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این رویداد ۵۰ دانشجو، پژوهشگر، استاد وکارگزاران شرکت‌ها حضور داشتند، افزود: بعد از ارزیابی اولیه ۵ ایده برتر در قالب ۵ تیم دانشجویی ۵ نفره تشکیل شد و کار خود را زیر نظر بلدراه یا منتور شروع کردند.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد بیان کرد: ایده ساخت یک مدل خاص از دستگاه ضدعفونی کننده با اشعه UV ، ایده برانکارد خاص برای جابجایی بیماران در بیمارستان، ایده ساعت مچی و گجت پشت گوشی برای پیشبینی بیماری، ایده سامانه جامع دامپزشکی و ایده لباس از جنس پلی پروپیلن پیشگیری از زخم بستر به عنوان ایدههای برتر معرفی شدند.

یداللهی فارسانی یادآور شد: براساس ارزیابی های انجام گرفته تیم Uvean با ایده ی مطرح شده در زمینه گندزدایی با اشعه ماورابنفش برنده مسابقه و مقام نخست، تیم Noron Health با ایده ای در زمینه ساخت ساعت مچی و گجت پشت گوشی به عنوان ایده دوم و تیم الکتروتن با ایده‌ی ساخت لباس برای پیشگیری از زخم بستر، عنوان سومی را از آن خود کردند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در ادامه اظهارکرد: استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی - تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ یا ۴ روز متوالی برگزار می شود.

وی گفت: همچنین در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، علاقه مندان به استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا در مدت ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را در حضور بلد راه به یک برنامه تجاری یا یک کسب و کار قابل اجرا نزدیک کند و در پایان، راهنما، فرد راه‌جو را حمایت می کند تا مسیر شغلی را سریع‌تر و ساده‌تر و با خطای کمتر طی کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1205122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =