ایسکانیوز: عضو ارشد حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف ضمن ادعای انشعاب در این حزب گفت: تعدادی از وزرا و نمایندگان پارلمان پاکستان وابسته به حزب حاکم برادران «شریف» را ترک خواهند کرد.
به گزارش برخی منابع مطلع،  «دوست محمد کهوسا» عضو ارشد مسلم لیگ شاخه نوازشریف و سروزیر سابق ایالت «پنجاب» ضمن ادعای انشعاب در این حزب گفت: نخست وزیر پاکستان اعضای حزب حاکم را نادیده گرفته بنابراین بسیاری از اعضای ارشد این حزب «نواز شریف» و «شهباز شریف» را ترک خواهند کرد.
وی افزود: در حال حاضر که احزاب اپوزیسیون «تحریک انصاف» و «تحریک عوامی» به تظاهرات و تحصن در مقابل دولت ادامه داده‌اند؛ او گفت نخست وزیر پاکستان تنها به نزدیکان خود تکیه کرده است.
کهوسا اظهار داشت: نوازشریف نخست وزیر پاکستان کارکنان حزب مسلم لیگ شاخه نوازشریف را نیز رسوا کرده است و بودجه فراوان مربوط به توسعه پاکستان را در اختیار نزدیکان خود قرار می‌دهد.
عضو ارشد مسلم لیگ شاخه نواز افزایش فساد در این حزب را دلیل اصلی کناره‌گیری خود عنوان کرد.
سر وزیر سابق ایالت پنجاب تصریح کرد: انشعاب در حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف آغاز خواهد شد و در سال آینده برادران شریف خود را تنها احساس خواهند کرد.
این در حالی است که هفته گذشته «ممتاز علی خان بوتو» رهبر «جبهه ملی سند» و عضو ارشد مسلم لیگ شاخه نواز شریف نیز اعلام کرد که مقامات حزب مسلم لیگ شاخه نواز وی و فرزندش را از این حزب اخراج کرده‌اند.
کد خبر: 120529

وب گردی

وب گردی