هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا | وداع نساجی با لیگ قهرمانان آسیا / الهلال در صدر گروه D

تیم فوتبال نساجی در ورزشگاه آزادی برابر نوبهار ازبکستان با نتیجه سه‌ بر یک شکست خورد تا شانس خود را برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از دست بدهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نساجی ایران امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان نوبهار ازبکستان است. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده ازبکستان به پایان رسیده بود. پیش از شروع این دیدار نوبهار با ۷ و نساجی با ۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی گروه D قرار گرفته بودند.

بیشتر بخوانید:

شانس صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا چقدر است؟

گزارش لحظه به لحظه این دیدار را در ادامه می‌خوانید:

نساجی ۱ - نوبهار ۳

کارت زرد ها:

نوبهار نمنگان:فیلیپ ایوانوویچ ('۷۳) و جمشید بولتابوئف ('۴+۹۰)

ترکیب نساجی ایران: رشید مظاهری، امیر جان‌ملکی، مرصاد سیفی، وحید محمدزاده، اسماعیل بابایی، مهرداد عبدی، فرشید اسماعیلی، حسین زامهران، محمدرضا آزادی، محمدرضا عباسی، سعید غلام‌علی‌بیگی.

ترکیب نوبهار ازبکستان: یوسوپوف، ایوانوویچ، یولداشف، ایگور گلبان، میلویچ، اسماعیلف، بولتابوئف، جوکیچ، اورانوف، عبدخلیقوف.

توپ گل ها:

نساجی صفر - نوبهار ۱ (دقیقه ۷: ایگور گلبان): پرتاب اوت یولداشف از سمت چپ زمین پس از دو ضربه سر پیاپی به پشت محوطه جریمه نساجی آمد که ایگور گلبان بدون مکث و با شوت روی پای تماشایی توپ را به گوشه دروازه نساجی فرستاد و گل اول بازی را به زیبایی به ثمر رساند.

نساجی صفر - نوبهار ۲ (دقیقه ۲۱: اوستون اورونوف): پاس بلند ابراهیم یولداشف از سمت چپ خط دفاعی نوبهار به پشت مدافعان نساجی را اورونوف با فرار سریع تبدیل به یک موقعیت جدی کرد و وارد محوطه جریمه شد که شوت پای راست او گل دوم تیمش را به همراه داشت.

نساجی صفر - نوبهار ۳ (دقیقه ۴۶: اوستون اورونوف): اشتباه وحید محمدزاده در دفع توپ و در ادامه ارسال جمشید اسکندروف از جناح راست زمین را اوستون اورونوف با ضربه نمایشی و بیرون پای دیدنی تبدیل به گل کرد.

نساجی ۱ - نوبهار ۳ (دقیقه ۶۸: محمدرضا آزادی): سرتوپ و ارسال محمدرضا عباسی از جناح چپ زمین به پشت مدافعان نوبهار و مقابل تیرک دوم را محمدرضا آزادی با ضربه سر زد که توپ پس از دفع یوسوپوف تبدیل به گل شد.

نیمه اول

در حالی که ساعت ۱۷:۳۰ برای آغاز این دیدار اعلام شده بود اما این بازی با حدود ۱۰ دقیقه تاخیر شروع شد.

دقیقه ۶: حسین زامهران در گوشه محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت سر ضرب او در زاویه بسته با واکنش دروازه‌بان نوبهار دفع شد.

دقیقه ۸ (گل اول نوبهار): روی دفع توپ ناقص و اشتباه بازیکنان نساجی در جمع کردن توپ سوم، ایگور گلبان با شوتی سر ضرب دروازه رشید مظاهری را باز کرد.

دقیقه ۱۴: روی ارسال بلند ایستگاهی نساجی، پرش بلند مهرداد عبدی منجر به اشتباه انداختن یوسوپوف، دروازه‌بان نوبهار شد اما بازیکنان نساجی روی توپ برگشتی تعلل کردند و نتوانستند گل‌زنی کنند.

دقیقه ۲۰ (گل دوم نوبهار): اورانوف که روی گل اول نوبهار هم تاثیرگذار بود، توانست در فضای پشت مدافع راست و مدافع میانی نساجی صاحب توپ شود و در موقعیتی تک به تک با رشید مظاهری، گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه ۳۱: ارسال سیفی به داخل محوطه جریمه نوبهار با ضربه سر آزادی همراه شد اما این توپ با اختلاف نسبتا کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: ارسال دیگری از سوی بازیکنان نساجی به ضربه سر چکشی محمدرضا آزادی منتهی شد اما این ضربه زاویه نداشت تا یک موقعیت خوب از برای نساجی از دست برود.

دقیقه ۴۱: شوت زامهران در داخل محوطه جریمه نوبهار با اختلاف از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.

این نیمه ۵ دقیقه وقت اضافه داشت.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸ (گل سوم نوبهار): نماینده ازبکستان از همان ابتدای نیمه دوم بازی را تهاجمی آغاز کرد و نهایتا روی اشتباه محمدزاده در دفع توپ، ارسال دقیق بازیکن نوبهار و ادامه درخشش اورانوف، او توانست گل سوم نوبهار را به ثمر برساند.

دقیقه ۴۹: محمدرضا آزادی به شکل عجیبی توپ را از مقابل دروازه خالی نوبهار از دست داد و شوت زامهران و دفع توپ یوسوپوف که مقابل پای او افتاده بود را به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه ۵۳: ارسال توپ از جناح راست زمین توسط بیگی و شوت روی پای نونو را یوسوپوف به زیبایی برگشت داد.

دقیقه ۵۳: مهرداد عبدی نزدیک بود امید به پیروزی را به اردوی نساجی برگرداند، اما ضربه سر عالی او روی ارسال بیگی با اختلاف کم از کنار تیرک عمودی دروازه نوبهار رد شد.

دقیقه ۶۵: ابروبک اسماعیلوف در موقعیت تک به تک دروازه نساجی را باز کرد که کمک داور اول این گل را مردود کرد. البته داور حدود یک دقیقه هم مشغول مشورت با کمک داوران ویدئویی برای تایید این تصمیم داشت.

دقیقه ۷۲: ارسال سیفی و ضربه سر آزادی پس از برخورد به مدافع نوبهار به کرنر رفت.

دقیقه ۷۲: سانتر نونو از کرنر سمت راست زمین را مدافعان نوبهار در سه مرحله دفع کردند و در نهایت با ضربه آزادی و دفع مدافع حریف این موقعیت بی نتیجه ماند.

دقیقه ۸۰: شوت روی پای مرصاد سیفی از پشت محوطه جریمه را یوسوپوف برگشت داد و اجازه نداد دروازه نوبهار برای دومین بار باز شود.

دقیقه ۵+۹۰: پاس پشت پای زیبای محمود قائدرحمتی به آریا برزگر رسید و این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرار داد که شوت او را یوسوپوف جمع کرد.

تساوی جنجالی الشارجه و نسف/ الهلال به ماجراجویی نماینده هند پایان داد
 

از هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه ۲ دیدار برگزار شد.

از گروه D این مسابقات تیم فوتبال مومبای‌سیتی هند با قضاوت ادهم محمد میزبان الهلال عربستان بود که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر نماینده عربستان به پایان رسید.

برای شاگردان ژورژه ژزوس در این دیدار، ابتدا میشل در دقیقه ۶۲ روی ارسال محمد البورایک با ضربه سر گل اول را به ثمر رساند و در ادامه الکساندر میتروویچ نیز در دقیقه ۸۵ روی ارسال مالکوم گل دوم را با ضربه سر وارد دروازه نماینده هند کرد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که مومبای‌سیتی در دقیقه ۵۴ با اخراج سینگ ۱۰ نفره شده بود.

با این نتیجه الهلال ۱۰ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و مومبای‌سیتی بدون امتیاز در رتبه چهارم ایستاد.

در دیگر دیدار این ساعت، از گروه B تیم فوتبال نسف‌ قارشی ازبکستان میزبان الشارجه امارات بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

موسی مارگا ابتدا در دقیقه ۱۶ نماینده امارات را جلو انداخت اما در ادامه متیو لیما کروز موفق شد گل تساوی را در دقیقه ۸۱ به ثمر برساند. جیگاوری نیز در دقیقه ۸ یک ضربه پنالتی را برای نسف از دست داد.

تساوی جنجالی الشارجه و نسف/ الهلال به ماجراجویی نماینده هند پایان داد

دقایق پایانی این دیدار پرتنش دنبال شد و حواشی و جنجال زیادی داشت. یعقوب الحسانی با دریافت کارت قرمز مستقیم در دقیقه ۸۴ از زمین بازی اخراج و نورالدین داورونوف در دقیقه ۲+۹۰ با دریافت کارت زرد دوم به سرنوشتی مشابه دچار شد.

با این نتیجه الشارجه با ۸ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و نسف با ۷ امتیاز در رتبه دوم ایستاد.

کد خبر: 1205368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =