روند پیشرفت ایران در مقایسه با کشورهای دیگر بسیار راضی‌کننده است

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: روند پیشرفت و توسعه راه آهن، راه سازی و آزادراه‌ها در کشور با حداقل امکانات بوده و در مقایسه با کشورهای دیگر نیز بسیار راضی کننده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا رهایی سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در آیین اختتامیه هجدهمین دوره طرح ملی «ایران؛ مرز پرگهر» سازمان انرژی اتمی را یکی از مراکز پر افتخار کشور توصیف کرد و گفت: این سازمان یکی از مراکزی است که نمونه‌ای از پیشرفت‌های بزرگ در کشور را انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

حضور ۱۸ دانشگاه‌ ایرانی در جمع ۵۰۰ موسسه برتر «رتبه‌بندی تایوان»

وی در ادامه تصریح کرد: جوانان یکی از امیدهای آینده کشور هستند این برنامه‌ریزی که توسط سازمان دانشجویان انجام می‌شود می‌تواند به هدف اصلی آن یعنی ارتقا سطح امید در بین دانشجویان و جوانان کشور در جهت آشنایی با پیشرفت های بزرگ کشور در زمینه‌های صنعتی کمک کند.

رهایی تاکید کرد: ما هر دوره‌ای از دوره های زمانی بعد از انقلاب را نگاه کنیم می بینیم که معادل هر پنجاه سال در کشور کار شده و پیشرفت هایی نیز حاصل شده است. بنده چون در بخش های عمرانی درگیر بودم می توانم روند توسعه راه آهن، راه سازی و آزادراه ها را مشاهده کنم. این پیشرفت ها که با حداقل امکانات بوده در مقایسه با کشورهای دیگر نیز بسیار راضی کننده است.

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطر نشان کرد: فعالیت‌های خوبی که در سازمان امور دانشجویان شکل گرفته و طرح های مختلف و امیدبخشی که برنامه ریزی و اجرا می شود، می توان ضمن آشنایی دانشجویان با این تحولات، به آنها این امید را بدهیم که می توانند حرکت ها و تحولات بزرگتری را شکل بدهند و همانطور که میهن اسلامی ما تا کنون روند سریع رشد را طی کرده در اینده نیز با مسیر پرشتاب روند رشد خود را پیش ببرد و ما نیز باید ضمن پشتیبانی، بستر توسعه این فعالیت را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1205620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =