استخدام تاریخی و بی‌سابقه در آموزش و پرورش/ تعداد بالایی معلم تا 6 ماه آینده استخدام می‌شوند

وزیر آموزش و پرورش از استخدام تعداد کثیری معلمان دیگر تا شش ماه آینده خبر داد و گفت: امسال با استخدام ۵۰ هزار معلم جدید شاهد استخدام تاریخی و بی‌سابقه بودیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در سفر یک روزه خود به خراسان‌شمالی در نشست صمیمی با نو معلمان اظهارکرد: امسال با استخدام ۵۰ هزار معلم جدید شاهد استخدام تاریخی و بی‌سابقه بودیم.

بیشتر بخوانید:

پاداش بازنشستگی معلمان تا پایان سال پرداخت می‌شود / اعتراض ۵۷۲ هزار نفر به رتبه‌بندی

وی گفت: بیشترین آمار استخدام در سابقه مجموعه آموزش و پرورش، چهل هزار نفر بوده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان افسران تمدن ساز هستند، از استخدام تعداد کثیری معلمان دیگر تا شش ماه آینده خبر داد و افزود: آموزش و پرورش در خراسان‌شمالی نیز یک هزار معلم جدید را جذب کرده است که اتفاق مهمی است زیرا این معلمان استخدام شده از مهم‌ترین و دغدغه‌مندترین افراد انتخاب و برگزیده شده‌اند.

صحرایی با اشاره به اینکه باید قدر شناس معلمان باشیم، بیان داشت: معلمی کارمندی نیست و وظیفه دولت و مجلس تامین معیشت معلمان و وظیفه خانواده‌ها حفظ شأن و منزلت آنان است.

وی اظهار داشت: اگر می‌خواهیم شأن معلم را نشان دهیم باید از خودمان آغاز کنیم با این استدلال و منطق که چرخ پیشرفت کشور به دستان معلمان می چرخد چون معلمان آموزنده نیکی‌ها و جایگزین ناپذیر هستند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از وظایف مهم ما آشنایی دانش آموزان با آداب و سنن محلی و یاد دادن اندیشه اسلامی به آنان است ما نگهبان مغزها هستیم لذا شأن و منزلت معلمان بسیار بالا است و این رسالت بزرگ و عظیم را باید پاس داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1205873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =