سردار نقدی: صهیونیست‌ها ضربه‌های بسیار دردناکی از مقاومت خواهند خورد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اظهاراتی گفت که صهیونیست‌ها ضربه‌های بسیار دردناکی از مقاومت خواهند خورد و با حمله به هر یک متر از خاک غزه قبر خود را می‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با شبکه المیادین تاکید کرد که صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها گمان می‌کنند که با حمله به چند متر از نواز غزه پیروزی محقق کردند، اما متوهم هستند.

بیشتر بخوانید:

سردار نقدی: عمق جنایت‌های آمریکایی‌ها در ماجرای غزه آشکار شد

وی گفت که صهیونیست‌ها با حمله به هر یک متر از نوار غزه قبر خود را می‌کنند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد که صهیونیست‌ها نمی‌توانند از ویرانی‌های غزه خارج شوند و درس‌ها و ضربه‌های سخت و بسیار دردناکی از مقاومت خواهند خورد که آن را فراموش نخواهند کرد.

روز گذشته نیز سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با شبکه المیادین تاکید کرد: بر اساس اطلاعاتی که داریم شرایط جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین خوب است.

وی گفت که مقاومت فلسطین خود را برای جنگ طولانی مدت آماده کرده بود و در انتظار آغاز جنگ زمینی بود و همچنان شرایط و آمادگی‌ها را دارد.

سردار حاجی‌زاده خاطرنشان کرد که جنبش حماس یک تفکر است که نمی‌توان آن را از بین برد و نام حماس و عقیده آن در مناطق دیگر نیز گسترش خواهد یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1206475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =