طوفان الاقصی| ️مقاومت لبنان پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد

در چهل‌وسومین روز «طوفان الأقصی»، بمباران مناطق مختلف غزه از جمله بیمارستان الوفاء که منجر به شهادت رئیس آن شد، یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری و پاسخ موشکی و خمپاره سرایاالقدس به متجاوزان از جمله تحولات مهم بامدادی فلسطین اشغالی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز،‌ جنگنده های رژیم اسرائیل در چهل و سومین روز از تجاوز نظامی خود به نوار غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی، بیمارستان الوفاء را در مرکز غزه هدف قرار دادند که در اثر این حمله، رئیس این بیمارستان به شهادت رسید و شماری نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| ️آمار شهدای غزه به بیش از ۱۲ هزار نفر رسید / بایدن و امیر قطر درباره آزادی اسرای در دست حماس و سوخت رسانی به غزه گفتگو کردند

جنگنده های رژیم اسرائیل مناطقی را در شمال غزه بمباران کردند که سرایا القدس در واکنش به این حملات مواضع ارتش صهیونیستی را در داخل و خارج غزه هدف قرار دادد.

مهمترین تحولات بامدادی چهل و سومین روز از طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

مقاومت لبنان پهپاد رژیم صهیونیستی را ساقط کرد

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای امروز، شنبه اعلام کرد: مبارزان ما با یک موشک، پهپاد رژیم صهیونیستی از نوع هِرمِز ۴۵۰ که یک پهپاد جنگی چند منظوره است، ساقط کردند.

به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی لبنان افزود: این پهپاد با موشک زمین به هوا هدف قرار گرفت و لاشه آن بر فراز منطقه اصبع الجلیل سقوط کرد.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که موشک زمین به هوا را که از لبنان به سمت پهپاد نظامی شلیک شده بود، رهگیری کرد.

شهادت رئیس بیمارستان الوفاء غزه در بمباران صهیونیست‌ها

🔹خبرگزاری صفا فلسطین گزارش داد که دکتر مدحت محیسن، رئیس بیمارستان سالخوردگان الوفاء در اثر بمباران بیمارستان مذکور در شهر الزهراء واقع در مرکز نوار غزه به شهادت رسیده و شمار دیگری از پزشکان و پناهندگان نیز زخمی‌ شده‌اند.

نوار غزه , طوفان الاقصی , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , فلسطین ,

شهادت بیش از ۲۰۰ نفر از کادر پزشکی و درمانی در غزه

🔹سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی در غزه در گفت‌وگو با الجزیره اعلام کرد که تا این لحظه بیش از ۲۰۰ نفر از کادر درمان و پزشکی در حملات اشغالگران اسرائیلی به نوار غزه به شهادت رسیده و بیش از ۴۵۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

حمله سرایا القدس به مواضع ارتش صهیونیستی

🔹سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که تجمعات نظامیان ارتش رژیم اسرائیل را در حی الزیتون واقع در جنوب شهر غزه با راکت‌های ۱۰۷ هدف قرار داده است.

🔹شاخه نظامی جهاد اسلامی همچنین اعلام کرد که منطقه نظامی یگان «چشم سوم» ارتش اسرائیل را در بیرون از غزه هدف قرار داده است.

بمباران شمال غزه

🔹 رسانه‌های فلسطین همچنین گزارش دادند که جنگنده های رژیم اسرائیل در ساعات ابتدای امروز شنبه مناطق شمالی نوار غزه را هدف حملات هوایی شدید قرار داده‌اند.

زخمی شدن یک فلسطینی در کرانه باختری

🔹ارتش رژیم اشغالگر قدس در یورش به شهر الخلیل به سمت معترضان فلسطینی آتش گشود که تا این لحظه یکی از آن‌ها زخمی شده است.

تظاهرات ضد صهیونیستی به آتن رسید

🔹معترضان به جنایت‌های رژیم اسرائیل در حق فلسطینیان در شهر آتن، پایتخت یونان در حمایت از فلسطین و غزه و محکومیت سیاست‌های آمریکا و ناتو دست به تظاهرات زدند و در حاشیه این تظاهرات پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

کد خبر: 1206932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =