افزایش بی‌سر و صدای حقوق کارمندان به بهانه پرداخت‌های جدید

به اعتقاد برخی فعالان حوزه کار، به بهانه پرداختهای جدید در قالب مناسبتهای مختلف عملا افزایش حقوق کارمندان دولت کلید خورده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حدود ۲ هفته از ابلاغیه تازه سازمان اداری و استخدامی برای پرداخت پاداش یک میلیون تومانی به کارکنان دولت در مناسبت های ملی و مذهبی میگذرد.

بیشتر بخوانید:

متناسب‌سازی حقوق به هیچ‌وجه متعلق به کارگران نیست

بر اساس ابلاغیه رئیس سازمان اداری و اســتخدامی بر مبنای بخشــنامه معاون اول رئیس جمهور، به مناسبت هر یک از اعیــاد مذهبی و روزهای خــاص، به کارکنان دولت یک میلیون تومان پاداش پرداخت می شود.

نیمه آبان ماه اصلاح پرداخت های مناسبتی و رفاهی در مصوبه ضوابط اجرایی مزایای جانبی کارکنان دستگاه‌های اجرایی از سوی رئیس سازمان اداری و استخدامی به کلیه دستگاههای اجرایی ابلاغ شده بود.

افزایش بی‌سر و صدای حقوق کارمندان به بهانه پرداخت‌های جدید

لازم به ذکر است، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در جریان امضای مصوبه مــزد ۱۴۰۲به نمایندگان کارگری در شــورای عالی کار متعهد شد که اگر در طول سال، حقوق کارمندان افزایش یافت، نسبت به افزایش دستمزد کارگران نیز اقدام شود.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا این موضــوع مصداق افزایش حقوق کارمندان دولت میباشد؟ در این صورت بایستی منتظر افزایش حقوق کارگران هم بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1207046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      0 0
      سلام این نظام پرداخت عادلانه حقوق به کجا رسید، تورم واقعی بالای 60درصد شده، اونوقت افزایش حقوق کارمندان 20 درصد عجب عدالتی داریم، خواهشان بازنگری کنید در افزایش حقوق کارمندان،ممنون
    • علی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      0 0
      آخه برادر این چه نظری کخ نسبت به افزایش بی سروصوای کارکنان وکارگران راه انداختی ،اتفاقا توی این بازار افسارگسیخته که تورم هر لحظه بالا وسربه فلک کشیده تنها این دوقشر بدبخت هستند ما که افزایشی ندیدیم، با دوسه تا ۵۰۰ تومنی که به خاطر مناسبتی میدهند،باید این همه دادا وهاوار راه انداخت.
    • ناشناس IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      0 0
      افزایش حقوق باید برای همه حقوق بگیران انجام شود دولت حقوق های زیر ده تومان را افزایش داده اما بالای ده تومان باید نگاه کنند اگر واقعیت را نگاه کنیم حقوق بگیران زیر ده تومان تحصیلات و سنوات ندارند یک عده ای هم حقوق غیر شرعی ارثی می گیرند که اصلا کار نکردند پس حق تحصیل کرده ها و......به عده ای دیگر داده شده