سردار سلیمانی: وحشی‌گری‌های رژیم کودک‌کش نمی‌تواند روند فروپاشی آن را متوقف کند

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه وحشی‌گری‌های رژیم کودک‌کش نمی‌تواند روند فروپاشی آن را متوقف کند، گفت: مطالبه مردم جهان محاکمه سردمداران آمریکا و سران کودک‌کش صهیونیستی است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم میثاق 2 هزار نفر از بسیجیان با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) در مرقد امام راحل طی سخنانی اظهار داشت: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است و وحشی‌گری‌ها، تخریب‌ها و به شهادت رساندن مظلومان روند فروپاشی این رژیم کودک‌کش را تسریع کرده و این مسائل نمی‌تواند این روند را متوقف یا حتی کُند کند.

بیشتر بخوانید:

سردار سلیمانی: قاتلان صهیونیستی باید در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه شوند

وی افزود: این غده سرطانی بزرگترین مانع قرار گرفتن کشورهای اسلامی در کنار هم است. از سوی دیگر مطالبه مردم جهان محاکمه سردمداران آمریکا و سران کودک‌کش صهیونیستی است.

سلیمانی تصریح کرد: علاوه بر اینکه این جنایات باید متوقف شود باید سران و آمران آن که باعث شهادت بیش از 10 هزار نفر از مردم غزه شده‌اند نیز محاکمه شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: هجم انبوهی از راکت‌ها و بمب‌هایی که بر سر مردم غزه ریخته شده از انبارهای ارتش آمریکا تامین شده است. به همین دلیل مقامات آمریکایی نیز باید به دلیل پشتیبانی از ارتش رژیم محاکمه شوند.

وی خاطرنشان کرد: بزودی ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران شاهد فروپاشی و محو رژیم صهیونیستی خواهند بود. اولین پیروزی ملت ایران و ملتهای مسلمان جهان در گام دوم انقلاب اسلامی فروپاشی و اضمحلال رژیم صهیونیستی خواهد بود.

کد خبر: 1207156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =