امیرعبداللهیان: گروه‌های مقاومت در حال تنظیم فشار بر صهیونیست‌ها هستند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در توضیح حضور وزیر امورخارجه در این کمیسیون گفت: امیرعبداللهیان تاکید کرد که گروه‌های مقاومت هوشمندانه در حال تنظیم فشار بر صهیونیست‌ها و حامیانش هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، ابوالفضل عمویی روز یکشنبه در توضیح نشست امروز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به خبرنگاران گفت: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به منظور تشریح آخرین تحولات فلسطین و اقدامات وزارت امور خارجه در راستای پیگیری توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه در جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شرکت کرد.

بیشتر بخوانید

امیرعبداللهیان: هرگونه حمله به نیروهای ایرانی در سوریه را به‌شدت پاسخ می‌دهیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: وزیر امور خارجه در این جلسه با تشریح رنج مردم غزه از ادامه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی به این موضوع تاکید کرد که آمریکا مهمترین حامی و شریک صهیونیست‌ها در کشتار مردم غزه در اتاق عملیات اسرائیل و هم در مجامع بین المللی بوده و البته فاقد یک راهبرد اثربخش است.

عمویی یادآور شد: حسین امیرعبداللهیان، با بیان اینکه با ادامه جنایات رژیم صهیونیست‌ها، امکان توسعه درگیری را متصور است این موضوع را یادآور شد که صهونیست‌ها در مواجهه میدانی با مقاومت فلسطینی دستاوردی نداشته‌اند. در حالی که گروه‌های مقاومت هوشمندانه در حال تنظیم فشار بر صهیونیست‌ها و حامیانش هستند و ظرفیت‌های فعال نشده زیادی وجود دارد.

وی اضافه کرد: وزیر امور خارجه به حمایت بین المللی افکار عمومی جهان از مظلومیت مردم فلسطین و مطالبه فوری آتش بس در این نشست اشاره و تاکید کرد که افکار عمومی دنیا دیگر تحمل جنایات صهیونیست‌ها را ندارد و ادعاهای بشردوستی آمریکا و غرب در مجامع بین المللی بی‌اعتبار شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از مجموعه فعالیت‌های وزارت امور خارجه در پیگیری حقوق مردم فلسطین و تلاش برای توقف حملات رژیم صهیونیستی قدردانی کردند و راهکارهای خود برای تقویت دیپلماسی ملی برای به ثمر رساندن تلاش‌ها ارائه دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1207252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =