کنعانی: رژیم صهیونیستی هرگز نمی‌تواند صدای المیادین را خاموش کند

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ترور دو خبرنگار المیادین توسط رژیم صهیونیستی نوشت: جنایتکاران صهیونیست با کشتار عامدانه خبرنگاران و راویان و تصویرگران حقیقت، نمی‌توانند پژواک فریاد مظلومیت مردم فلسطین را در وجدان‌های بیدار جهانیان خاموش کنند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،‌ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به شهادت دو تن از خبرنگاران شبکه المیادین توسط رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در برنامه ایکس نوشت: شهادت خبرنگار و تصویربردار شبکه المیادین در اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را به مدیران و کارکنان شبکه وزین المیادین و نیز به خانواده‌های این دو شهید تبریک و تسلیت می‌گویم و به روح بلند همه راویان مظلومیت و معصومیت کودکان غزه درود و سلام می‌فرستم.

بیشتر بخوانید:

کنعانی: کمک‌های ایران به غزه نرسید / آمریکایی‌ها بزرگتر از دهان خود حرف می‌زنند

وی ترصیح کرد: جنایتکاران صهیونیست با ترور و کشتار عامدانه خبرنگاران و راویان و تصویرگران حقیقت، نمی‌توانند پژواک فریاد مظلومیت مردم فلسطین را در وجدان‌های بیدار جهانیان خاموش کنند.

روز گذشته در حمله رژیم صهیونیستی به شهرک «طیرحرفا» در جنوب لبنان، 2 روزنامه‌نگار لبنانی و یک غیرنظامی به شهادت رسید.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، «فرح عمر» خبرنگار و «ربیع المعماری» تصویر بردار شبکه المیادین بودند که در حملات امروز رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیدند.

غسان بن جدو، مدیر شبکه المیادین لبنان در واکنش به شهادت دو خبرنگار این شبکه در حمله رژیم اسرائیل به جنوب لبنان گفت که این حمله مستقیم و قطعا عامدانه بوده است.

او همچنین افزود: به دشمن اسرائیلی می‌گویم که شما هرگز نمی‌توانید صدای المیادین را خاموش کنید.

بن جدو گفت: ما اینجا هستیم و به پوشش اخبار و تحولات و کار شریف اطلاع رسانی خود ادامه می‌دهیم که اولویت آن پوشش دادن جنایت‌های اشغالگران در غزه و کرانه باختری و فلسطین و لبنان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1207601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =