طوفان الاقصی یک زلزله در رژیم صهیونیستی پایه ریزی کرد

جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه طوفان الاقصی یک زلزله در سیستم رژیم صهیونیستی پایه ریزی کرد، گفت: ماشین ظلم رژیم صهیونیستی از هفت صبح امروز متوقف شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار عزیز غضنفری پیش از ظهر جمعه در رزمایش اقتدار بسیجیان اظهار داشت: با به پایان رسیدن جنگ حرف و حدیث‌های بسیاری به میان آمد و می‌گفتند کار بسیج تمام شده است اما امام راحل با تدبیر خود فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.

بیشتر بخوانید:

حجت‌الاسلام صدیقی :غزه در ۴۸ روز گذشته صحنه ایستادگی و مقاومت بود

وی افزود: بسیج و تفکر بسیجی در قبل از انقلاب هم بود اما طاغوت مجال بروز تفکر بسیجی را نمی‌داد اما هم اکنون آثار این تفکر بسیجی را در سراسر ایران می بینیم‌.

جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: بسیج یک تفکر و ساختار سازمانی است و باید به آن توجه کرد و فرهنگ بسیجی را گسترش داد.

سردار غضنفری بیان داشت: تفکر بسیجی موجب غلبه بر مشکلات است و راه بن بست بر تفکر بسیجی وجود ندارد مگر می‌شود از هشت سال دفاع مقدس؛ گفت اما از بسیجیانی که در خط مقدم در گمنامی شهید شدند نگفت مگر می‌شود از سازندگی کشور گفت اما از بسیج و بسیج سازندگی نگفت بسیج و بسیجی در همه عرصه‌ها پیشرفت داشته است.

جانشین معاونت سیاسی ستاد کل سپاه با بیان اینکه بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی فراگیر بوده است گفت: آنچه موجب فراگیر شدن آن شده هماهنگ شدنش با همه اجزای نظام است.

طوفان الاقصی یک زلزله در رژیم صهیونیستی پایه ریزی کرد

وی عنوان کرد: امروز کسی نمی‌تواند از تهدیدی بر انقلاب رخ داده نام ببرد و بسیج غایب آن باشد زیرا بسیج برگ برنده انقلاب بوده و در آینده نیز خواهد بود اما دشمن به دنبال از کار انداختن این برگ برنده است.

سردار غضنفری با اشاره به اینکه طوفان الاقصی یک زلزله در سیستم رژیم صهیونیستی پایه ریزی کرد اظهار داشت: حوادث تلخ غزه و ظلم‌های رژیم صهیونیستی با هدف کوچ دادن مردم غزه است اما ماشین ظلم رژیم صهیونیستی از هفت صبح امروز متوقف شد و علت آن شورای امنیت سازمان ملل یا مجمع سازمان ملل نبود بلکه علت آن تفکر بسیجی بود که تا فراسوی مرزها گسترش یافته است.

وی افزود: افتخار امروز ما این است که توقف حیات وحشیانه توسط تفکر و فرهنگی رقم خورد که آثار آن را در حفظ الله لبنان، گروه‌های مقاومت سوریه و عراق می‌بینید و اگر جنایتی در هر جای دنیا متوقف شده حاصل تفکر بسیجی بوده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1207881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =