برگزاری بخش کتبی آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد در واحد یادگار امام(ره)

آزمون‌ جامع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۲ در بخش کتبی از ۴ الی ۹ آذر در واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در حال برگزاری است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حامد نعمتیان مدیر کل آموزشی این واحد دانشگاهی با اشاره به میزبانی واحد یادگار امام برای دومین بار در سال جاری در برگزاری آزمون جامع دکتری گفت: در این دوره از برگزاری آزمون واحد یادگار امام (ره) میزبان واحدهای کیش، اسلامشهر، تهران غرب، پرند، شهرقدس، رباط کریم، صباشهر، صفادشت و ملارد در برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی است.

بیشتر بخوانید:

وضعیت شرکت مشروط دانشجویان در آزمون جامع علوم پایه مشخص شد

وی افزود: این آزمون در دو نوبت صبح و عصر با حضور ۱۲۵ دانشجوی دکتری با تمهیدات از قبل پیش‌بینی شده در حال برگزاری است.

نماینده برگزاری آزمون جامع دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در واحد یادگار امام(ره) با اشاره به برگزاری منظم آزمون خاطرنشان کرد: با توجه به تعدد دروس، شخصی‌سازی بسته‌های آزمون و صندلی‌های دانشجویان واحدهای حاضر در آزمون از اقداماتی است که در راستای برقراری نظم و آرامش و سهولت در برگزاری این آزمون از سوی عوامل اجرای به‌کار گرفته‌ شده است.

لازم به ذکر است علاوه بر واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری، واحدهای تهران شمال، تهران جنوب و تهران مرکزی نیز میزبان سایر دانشجویان مقطع دکتری واحدهای دانشگاهی استان تهران جهت برگزاری آزمون جامع دکتری در بخش کتبی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1208523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =