رئیس و معاونان دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه منصوب شدند

در جلسه امروز هیات رئیسه واحد ارومیه، رئیس دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه و دو معاون این دانشکده معارفه شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکاینوز از ارومیه، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی طی حکمی، مجتبی مددیار را به عنوان رئیس دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه منصوب کرد.

رئیس و معاونان دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه منصوب شدند

ولیلو همچنین در احکامی جداگانه، مریم سامری عضو هیات علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه را به عنوان معاون علمی_فرهنگی دانشکده تعلیم و تربیت و فرناز فرشباف مانی صفت عضو هیات علمی گروه روانشناسی را نیز به عنوان معاون هماهنگی عرصه های تربیتی این دانشکده منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه عنوان کرد: تربیت معلمان در عرصه و تربیت معلمان و مربیان پرورشی که قدرت طراحی و اجرای برنامه ‌های تربیتی را داشته باشند از اهداف اصلی راه‌اندازی دانشکده‌های تعلیم و تربیت اسلامی است.

رئیس و معاونان دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه منصوب شدند

محمدرضا ولیلو با بیان اینکه مدارس دانشگاه آزاد اسلامی در زیرمجموعه این دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه، اداره می‌شوند، عنوان کرد: ارتباط نزدیک میان دانشکده‌های تعلیم و تربیت با مدارس در درازمدت، الگوی مدرسه داری موفق توسط دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور را عرضه می‌کند.

وی با اشاره بر اینکه دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی می تواند در کنار آموزش، پژوهش و مهارت، زمینه اشتغال زایی و اثربخشی در جامعه را فراهم کند افزود: برقراری ارتباط کاربردی و مهارتی در کنار یادگیری دانش و معرفت از دیگر اهداف این دانشکده است که امیدواریم با برنامه ریزی های مطلوب به این مهم دست یابیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1208565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =