طوفان الاقصی| حمله به شهرک بیت‌هالیل در مرز لبنان/ حملات موشکی تلافی جویانه مقاومت به شهرکهای صهیونیست نشین

در پنجاه و هشتمین روز طوفان الاقصی، مقاومت فلسطین از عملیات و ضربه سخت این جنبش علیه نظامیان صهیونیست در منطقه «حُجْر الدیک» غزه و هلاکت ده‌ها صهیونیست در این عملیات خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، از روز جمعه دهم آذر که به سبب کارشکنی رژیم صهیونیستی آتش بس موقت پایان یافت، مناطق مختلف نوار غزه آماج تجاوزات وحشیانه این رژیم قرار گرفت که در نتیجه آن دهها نفر دیگر از مردم بی دفاع این منطقه به شهادت رسیدند و صدها نفر دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| شهدای غزه به ۱۵۲۰۷ تن رسید / شروط مهم حماس برای آزادی سربازان اسرائیلی

بامداد امروز یکشنبه که پنجاه و هشتمین روز طوفان الاقصی به شمار می رود، رژیم صهیونیستی با بمباران منازل مردم در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، شمار دیگری از آنها را به خاک و خون کشید.

منابع خبری اعلام کردند که در پی بمباران منازل مردم در این اردوگاه تا کنون دستکم ۹ نفر به شهادت رسیده و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

منابع پزشکی در غزه روز شنبه اعلام کردند که از آغاز حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه بعد از پایان آتش بس موقت ۱۹۳ فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از ۶۰۰ نفر زخمی شده است.

از سوی دیگر، مقاومت فلسطین در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه، شهر اشغالی تل‌آویو، اشدود، عسقلان و دیگر شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه را هدف حملات تلافی جویانه راکتی خود قرار داد.

رزمندگان حزب الله لبنان نیز چندین عملیات موفق علیه شهرکها و پایگاههای نظامی رژیم صهیونیستی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی در پاسخ به جنایات این رژیم علیه مردم بی دفاع نوار غزه انجام دادند و تلفات و خسارتهایی به دشمن وارد کردند.

مخاطبان گرامی می‌توانند مهمترین تحولات پنجاه و هشتمین روز از عملیتات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنند:

***********************************

ماکرون خطاب به صهیونیستها : تا ۱۰ سال دیگر هم بجنگید قادر به نابودی حماس نخواهید بود

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه که به دوحه رفته است، به ناکامی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین به رهبری حماس اعتراف کرد و گفت اسرائیل اگر به دنبال نابودی حماس است، حتی اگر تا ۱۰ سال دیگر هم به این جنگ ادامه دهد، قادر به تحقق این هدف خود نخواهد بود.

یورش بامدادی نظامیان صهیونیست به جنوب نابلس

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه به شهرک بیتا در جنوب نابلس در کرانه باختری حمله کردند.

حملات توپخانه ای رژیم صهیونیسیت به خان یونس

منابع خبری از حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به شرق خان یونس در جنوب نوار غزه خبر دادند.

اشغالگران همچنین محله الجنینه در شرق رفح را بمباران کردند.

کودکان همچنان قربانیان اصلی جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی محله الجنینه در شرق رفح را بمباران کرد که در نتیجه آن شمار دیگری از مردم بی دفاع شهید و یا زخمی شدند که بیشتر آنها کودک هستند.

آمار شهدای غزه به ۱۵ هزار و ۲۰۷ نفر افزایش یافت

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از افزایش آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۵ هزار و ۲۰۷ نفر خبر داد.

به گفته این سخنگو، آمار مجروحان تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی هم به ۴۰ هزار و ۶۵۲ نفر رسید.

هدف قرار گرفتن سه خودروی نظامیان صهیونیست در نوار غزه

سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: سه خودروی نظامی و یک بولدوزر دشمن صهیونیستی را راکت تاندوم در بیت حانون و منطقه التوام در شمال غربی نوار غزه هدف قرار دادیم.

یورش بامدادی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر البیره

منابع فلسطینی از یورش بامدادی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر البیره در کرانه باختری اشغالی خبر دادند.

برگزاری تظاهرات گسترده در تورنتوی کانادا در حمایت از فلسطین

منابع خبری از برگزاری تظاهرات گسترده در شهر تورنتوی کانادا در حمایت از فلسطین و مخالفت با تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر دادند.

انتشار تصاویری از لحظات اولیه نفوذ رزمندگان مقاومت به پایگاه «زیکیم» ارتش اسرائیل

گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی حماس تصاویری از لحظات اولیه ورود رزمندگان مقاومت به ساحل زیکیم و پایگاه نظامیان صهیونیست در هفتم اکتبر، زمان شروع عملیات طوفان الاقصی را منتشر کرد.

هدف قرار گرفتن نظامیان آمریکایی در شمال عراق

منابع خبری از هدف قرار گرفتن نظامیان آمریکایی در شمال عراق خبر دادند.

نظامیان آمریکایی که در پایگاهی در اطراف فرودگاه اربیل در اقلیم کردستان عراق مستقر هستند، هدف قرار گرفته اند.

شهادت یک فلسطینی در کرانه باختری

منابع خبری از شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهرک قراوه بنی حسان در شمال کرانه باختری خبر دادند.

۰۰:۲۸- سخنگوی وزارت امور خارجه: بی شک دولت آمریکا شریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و نسل کشی فلسطینیان است

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‏حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک مجتمع مسکونی در اردوگاه ‎جبالیا در ‎غزه که مردم آواره و بی‌پناه را در خود جای داده بود و بیش از ۱۰۰ شهید و دهها زخمی بر جای گذاشت و نیز حمله به منطقه مسکونی شجاعیه در شرق غزه با بیش از ۶۰ شهید، برگهای سیاه و ننگین دیگری بر فهرست بلند جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم ‎فلسطین طی ۵۰ روز اخیر اضافه کرد.

بی‌شک دولت آمریکا شریک جنایات جنگی، کشتار دسته‌جمعی و نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم غاصب صهیونیستی است.

وزیر دفاع آمریکا: هرگز اجازه پیروزی حماس را نخواهیم داد/ حمایت ما از اسرائیل قابل مذاکره نیست

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که هرگز اجازه نخواهیم داد که حماس(مقاومت) پیروز شود.!

وی افزود حمایت ما از اسرائیل قابل مذاکره نیست و هرگز چنین نخواهد بود.

وزیر دفاع آمریکا ادعا کرد راه حل دو دولت تنها راه حل نزاع فلسطینی اسرائیلی است.!

بمباران منازل مردم در اردوگاه النصیرات/ دستکم ۹ نفر شهید و دهها نفر دیگر زخمی شدند

بامداد امروز یکشنبه که پنجاه و هشتمین روز طوفان الاقصی به شمار می رود، رژیم صهیونیستی با بمباران منازل مردم در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، شمار دیگری از آنها را به خاک و خون کشید.

منابع خبری اعلام کردند که در پی بمباران منازل مردم در این اردوگاه تا کنون دستکم ۹ نفر به شهادت رسیده و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

دیدار ماکرون با امیر قطر در دوحه

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه شامگاه شنبه با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر دیدار کرد که طی آن آخرین اوضاع غزه در سایه ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی بررسی شد.

امیر قطر در این دیدار بر اهمیت ادامه تلاشها برای تضمین بازگشت به آرامش و آتش بس دائمی در غزه تاکید کرد.

حمله به شهرک اشغالیِ بیت‌هالیل در مرز لبنان

منابع خبری از مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند که چند موشک از لبنان به‌سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و دست‌کم یک موشک به هدف اصابت کرده است.

فعال شدن آژیر در الجلیل در شمال فلسطین اشغالی

منابع عبری زبان از به صدا درآمدن آژیر خطر در «الجلیل علیا» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حمله موشکی القدس به شهرک‌های صهیونیست نشین

گرودان های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد شهرک های صهیونیست نشین بئر السبع، صوفا و حولیت را هدف حمله راکتی خود قرار داده است.

۲ تانک اسرائیلی در شمال غزه هدف قرار گرفت

گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد که در منطقه جنوب بیت لاهیا، دو دستگاه تانک ارتش اسرائیل را با راکت ۱۰۵ یاسین هدف قرار داده است که سومین تانکی است که امروز هدف راکت‌های مقاومت قرار می‌گیرد.

فعال شدن آژیرهای هشدار شهرک‌های مجاور غزه

رسانه های رژیم اسرائیل گزارش دادند که آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیست نشین در مجاورت نوار غزه به صدا درآمده‌اند.

صهیونیست‌ها ۶۰ فلسطینی را در کرانه باختری ربودند

باشگاه اسرای فلسطینی امروز اعلام کرد که اشغالگران رژیم صهیونیستی ۶۰ فلسطینی از جمله ۵ دختر و چند زندانی سابق را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

روزنامه صهیونیستی مجبور به عذرخواهی شد

بعد از آنکه رسانه‌های فلسطینی و شبکه الجزیره قطر خبری از شهادت نوزاد ۵ ماهه منتشر کرد، روزنامه جروزالم پست در مطلبی این خبر را دروغ خواند و الجزیره و سایر رسانه‌ها را متهم به انتشار اخبار کذب کرد و گفت که نوزاد شهید شده، عروسک بوده و واقعیت ندارد.

بررسی‌ سایت‌های حقیقت یاب و راستی‌آزمایی این خبر حکایت از آن داشت که یک نوزاد ۵ ماهه در اثر حملات هوایی صهیونیست‌ها به غزه شهید شده است و این رسانه صهیونیستی است که دروغ می‌گوید.

روزنامه مذکور بعد از این جنجال و هجمه علیه خود مجبور شد، عذرخواهی کند.

به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین

منابع خبری از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین «سدیروت»، «ایویم» و «نیرعام» در اطراف نوار غزه خبر دادند.

مدیرکل دفتر اطلاع رسانی فلسطین در غزه در مصاحبه با شبکه خبری «الجزیره» گفت: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد و اشغالگران در همه جای غزه دست به کشتار زدند.

وی افزود: بیش از ۷۰۰ نفر در غزه طی ۲۴ ساعت گذشته به شهادت رسیده‌اند.

حمله موشکی به مواضع نظامیان صهیونیست در ۲ شهرک

سرایاالقدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، رزمندگان مقاومت شهرک‌های صهیونیست‌نشین «مفتاحیم» و «رعیم» را هدف حملات راکتی قرار داده است.

گردان های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) اعلام کرد که تعدادی از صهیونیست‌ها را در شهرک صهیونیست‌نشین «ماجین» هدف حملات راکتی قرار داده است.

ارتش رژیم اسرائیل از رصد شلیک موشک از سوریه به سمت جولان اشغالی خبر داد و گفت که در واکنش به این حادثه محل شلیک موشک یا راکت را هدف قرار داده است.

حملات توپخانه‌ای صهیونیست‌ها به جنوب لبنان

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل از حملات توپخانه‌ای رژیم اسرائیل به مناطقی در داخل اراضی لبنان خبر داد.

تنش بین نتانیاهو گالانت تشدید شده است

رسانه‌های رژیم اسرائیل گزارش دادند که تنش بین بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل و یوآف گالانت، وزیر جنگ این رژیم به اوج جدیدی رسیده است.

بمباران مسجدی دیگر را در غزه

منابع خبری فلسطین امروز گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مسجدی دیگر را در منطقه «التفاح» واقع در شرق شهر غزه بمباران و به طور کامل تخریب کردند.

درگیری مقاومت با نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر غزه

شبکه خبری «المیادین» امروز گزارش داد که در محله «شیخ رضوان» و خیابان «النصر» در شهر غزه صدای تیراندازی و انفجار شنیده شده است.

عملیات مقاومت فلسطین علیه نظامیان صهیونیست؛ ده‌ها متجاوز به هلاکت رسیدند

گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که بامداد امروز یکشنبه مبارزان این جنبش استقرار و تمرکز نظامیان رژیم اسرائیل در داخل چادرهایی در منطقه‌ای در شرق حجر الدیک را رصد کردند که تعداد آن‌ها نزدیک به ۶۰ نفر بود.

مجاهدان فلسطینی اقدام به مین گذاری به شکل دایره در اطراف این چادرها و محل تمرکز نظامیان کردند و در ساعت ۴:۳۰ بامداد موفق به منفجر کردن این مین‌های ضد نفر می‌شوند و بعد از آن یکی از مجاهدان اقدام به شلیک به باقیمانده متجاوزان می‌کند و سرانجام مجاهدان به سلامت به مکان خود برمی‌گردند.

بنا به گفته القسام، شمار زیادی از صهیونیست‌ها در این عملیات کشته شده‌اند.

شهادت ۹ نفر در بمباران شرق رفح در جنوب غزه

شبکه الجزیره گزارش داد که در بمباران جنگنده‌های رژیم اسرائیل در محله الجنینه شهر رفح که طی آن یک خانه هدف قرار گرفت، ۹ نفر شهید شدند.

شیخ نعیم قاسم: نتایج جنگ غزه ضد اسرائیل خواهد بود/ مقاومت پیروز میدان است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه مقاومت همچنان برای ادامه جنگ با دشمن در آمادگی کامل به سر می‌برد اعلام کرد که نتایج جنگ کنونی ضد اسرائیل خواهد بود و مردم فلسطین استوارتر و قدرتمندتر از قبل از این جنگ خارج خواهند شد. (+لینک)

کشته شدن ۲ نظامی از جمله یک افسر صهیونیست

سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل از کشته شدن دو نظامی خود که یکی از آن‌ها افسر بوده، در درگیری‌های شب گذشته در مرکز نوار غزه خبر داد.

با کشته شدن این دو نظامی، شمار کشته‌های نظامیان صهیونیست از آغاز حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه در ۵ آبان ماه تاکنون به ۷۴ نفر رسید.

مقاومت یک تونل را هنگام حضور صهیونیست‌ها منفجر کرد

نیروهای القسام تونل بمب‌گذاری‌شده در محلۀ شیخ رضوان را هنگام حضور سربازان صهیونیست در آن منفجر کردند و صهیونیست‌ها را به هلاکت رساندند.

وقتی صهیونیست‌ها به کمک این سربازان آمدند آن‌ها نیز با خمپاره هدف قرار گرفتند.

حملات پی‌درپی حزب‌الله و حماس به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی

گردان‌های قسام بعد از ظهر امروز یکشنبه اعلام کرد که در شمال شهر خانیونس یک تانک و یک نفربر اسرائیلی را با راکت‌های یاسین 105 هدف قرار داده است.

حزب‌الله هم در چند حمله همزمان، پایگاه‌های زبدین، الرادار، رویسات العلم را مورد اصابت قرار داد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری خبر از حمله موشکی به یک خودروی نظامی در پایگاه بیت هلیل داد و اعلام کرد که شماری از نظامیان صهیونیست مستقر در این پایگاه، کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =