جهادگران دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران به پاکدشت می‌روند/ بهره‌مندی ۲۵۰۰ نفر از خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از حضور گروه جهادی«منتظران حضرت ولی عصر(عج)» در پاکدشت تهران خبر داد و گفت: مردم این منطقه می‌توانند در دی‌ماه با استقرار جهادگران از خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان بهره‌مند شوند.

امیرحسین پورحسین، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی پزشکی در سال جاری خاطرنشان کرد: خدمات ارائه شده در این اردوها در حوزه پزشکی و دندانپزشکی است و امسال جهادگران دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی در دو نوبت در شهرستان ملارد حضور یافتند و در هر نوبت حدود ۱۰۰نفر از خدمات پزشکی و دندانپزشکی بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید:

روایت خواندنی دانشجویان دانشگاه آزاد از اولین تجربه‌های جهادی/ لذت خدمت با چاشنی لبخند بر دیدگان کودکان مناطق محروم

پورحسین با اشاره به اینکه اولویت انتخاب مناطق برای ارائه خدمات جهادی براساس گزارش تیم نیازسنجی و اغلب در مناطق محروم صورت میگیرد، ادامه داد: غربالگری مدارس کودکان کار تهران نیز امسال توسط جهادگران دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران صورت گرفت که در هر منطقه از تهران حدود ۴۰۰ دانش آموز غربالگری شدند.

وی با بیان اینکه امسال ۲۵۰۰ نفر از خدمات پزشکی و دندانپزشکی دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بهره مند شده‌اند، افزود: در اردوهای جهادی متخصصان زنان، اطفال، طب سنتی،روانپزشک و غیره حضور دارند ضمن اینکه خدمات فرهنگی در کنار خدمات پزشکی نیز ارائه می‌شود.

پورحسین از حضور دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در پاکدشت خبر داد و گفت: ظرف یک ماه آینده جهادگران ما در پاکدشت حضور پیدا خواهند کرد و به مردم منطقه خدمات پزشکی و دندانپزشکی و نیز فرهنگی ارائه میدهند که فراخوان این اردوی جهادی و محل استقرار جهادگران به زودی منتشر می‌شود.

اعلام آمادگی اساتید و دانشجویان علوم پزشکی آزاد تهران برای اعزام به غزه

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تصریح کرد: حدود ۵۰ دانشجو در رشته های مختلف علوم پزشکی به همراه تعدادی پزشک متخصص که اغلب از اساتید دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران هستند در هر اردو حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران عضو فعال بسیج دانشجویی هستند، اضافه کرد: اردوهای جهادی پزشکی به دلیل ماهیت انسان دوستانه ای که دارد همه ساله پذیرای جهادگرانی است که حتی عضو بسیج دانشجویی هم نیستند اما مشتاق خدمات رسانی به محرومین هستند.

پورحسین با بیان اینکه دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با عنوان گروه جهادی«منتظران حضرت ولی عصر(عج)» در اردوها شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: اخیرا پویش اعزام داوطلبان کادر درمان به غزه را نیز در دانشگاه برگزار کردیم که تعدادی از اساتید و دانشجویان با ثبت نام در سامانه در نظر گرفته شده برای خدمات دهی به مردم مظلوم غزه اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =