بازداشت عامل ضرب و جرح در بازی گل گهر و فجر سپاسی

دادستان شهرستان سیرجان از بازداشت شخصی خبر داد که در حین برگزاری مسابقه فوتبال گل گهر سیرجان و فجر سپاسی شیراز با سلاح سرد اقدام به ایراد جراحاتی به ٢ نفر از بازیکنان تیم فجر سپاسی کرده بود.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، مجتبی قدیمی عصر امروز ۱۳ آذرماه با اعلام این خبر، گفت‌: این فرد همچنان در بازداشت به سر می‌برد و دستگاه قضایی نیز با توجه به اینکه وی از افراد شرور و سابقه‌دار است و همچنین اهمیت این پرونده که سبب آزرده شدن افکار عمومی و به‌خصوص جامعه ورزش شده، به صورت ویژه و با قاطعیت به این پرونده رسیدگی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری ۱۰ فروشنده بلیت‌های تقلبی بازی پرسپولیس و الدحیل

وی با بیان اینکه در بررسی‌ها مشخص شد که فرد بازداشتی هیچ ارتباطی با باشگاه گل‌گهر سیرجان ندارد و از جایگاه طرفداران وارد زمین شده بود، ادامه داد: پس از تکمیل تحقیقات پرونده به سازمان لیگ و کمیته انظباطی ارجاع داده خواهد شد و با تمامی متخلفانی که در این حادثه نقش داشتند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

دادستان سیرجان تصریح کرد: متاسفانه نظیر این اتفاق در مسابقات فوتبال و در چند نقطه دیگر از کشور رخ داده و ضروری است ضمن رسیدگی فوری به چنین پرونده‌هایی، ابعاد این مسائل به لحاظ جامعه‌شناسی نیز بررسی شود تا صحنه ورزش، آلوده به چنین موارد تاسف‌باری نشود.

وی افزود: سیرجان یکی از شهرهای مذهبی، شهیدپرور و فرهنگی ایران است و گل‌گهر نیز به باشگاهی با داشتن زیرساخت‌های حرفه‌ای و پیشرو بودن در انجام اقدامات فرهنگی معروف است و زیبنده نیست رفتارهای ناپسند یک فرد سابقه‌دار را به یک شهر و یک باشگاه تعمیم دهیم.

قدیمی در پایان تاکید کرد: بایستی فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها با وسواس بیشتری به حاکم شدن اخلاق و روح واقعی ورزش در فوتبال پایه‌های خود توجه کنند تا دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی در فوتبال کشور نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =