وداع دانشگاه آزادی‌ها با شهید مدافع حرم «سید مصطفی صادقی»

پیکر مطهر شهید مدافع حرم سید مصطفی صادقی؛ دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در میان جمع کثیری از دانشجویان و اساتید این دانشگاه با ذکر «یا زهرا» و «لبیک یا حسین» به سوی خانه ابدی اش بدرقه شد. 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آئین وداع با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده«سید مصطفی صادقی» ظهر امروز با حضور پرشور دانشگاهیان و خانواده این شهید بزرگوار در مسجد امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

تشییع پیکر شهید علی آقا عبداللهی در دانشگاه آزاد واحد یادگار امام(ره)

شهید مدافع حرم سید مصطفی صادقی سال ۹۴ برای مبارزه با داعش و گروه های تکفیری و دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شد و پس از مجاهدت های فراوان در سال ۹۶ مصادف با یازدهم ماه مبارک رمضان و به وقت افطار به دست تروریست های تکفیری در حما به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است پیکر مطهر شهید مدافع حرم سید مصطفی صادقی دانش آموخته رشته مدیریت تکنولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات سرانجام پس از ۶ سال چشم انتظاری همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) به وطن بازگشت.

خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی با حضور گسترده و پرشور خود در آیین استقبال و وداع با پیکر مطهر هم دانشگاهی شهیدشان سید مصطفی صادقی بار دیگر با آرمان های امام راحل، شهدا و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

پدر شهید سید مصطفی صادقی ظهر امروز در آئین استقبال و بدرقه پیکر مطهر فرزند شهیدش که در مسجد امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد؛ به ذکر خاطره ای از این شهید بزرگوار پرداخت و اظهار کرد: سید مصطفی در دانشگاه آزاد اسلامی درس خواند و در پژوهشگاه هسته ای سازمان انرژی اتمی کار می‌کرد.

وی ادامه داد: باعث افتخار است که دانشگاه آزاد اسلامی است که چنین جوانانی همچون سید مصطفی را  تربیت می‌کند.

 پدر شهید صادقی افزود: پسر من همه چیز داشت و از مال دنیا بی نیاز بود اما این مسیر را انتخاب کرد. 

وی خاطرنشان کرد: وقتی به سید مصطفی گفتم چرا سوریه را انتخاب کردی؟ گفت سوریه و عراق دروازه کشور ما هستند و اگر دشمن قصد نفوذ به کشورمان را داشته باشد به راحتی از این کشورها میتواند کار خود را انجام دهد بنابراین امثال من باید با خون خود اجازه ندهیم داعش و تکفیری‌ها به کشور نفوذ کنند. 

وی با بیان اینکه فرزندش با زبان روزه به شهادت رسید؛ ادامه داد: پسرم دو متر قد داشت و هر وقت به او نگاه می‌کردم، افتخار میکردم و امروز هم که پس از ۶ سال بازگشته راضی به رضای خدا هستم.

 وی در پایان اضافه کرد: از رییس دانشگاه آزاد اسلامی و همه هم دانشگاهیان سید مصطفی تشکر می‌کنم و به جرات میگویم کشور ما با داشتن این جوانان هیچ وقت ضربه نخواهد خورد و خون شهدا اجازه نمیدهد هیچ اجنبی داخل کشورمان پا بگذارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =