بازتاب روزنامه‌های قطر به حذف پرسپولیس از آسیا

شکست پرسپولیس برابر الدحیل در ورزشگاه آزادی در روزنامه‌های قطری بازتاب داشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس امید زیادی داشت در بازی برگشت برابر الدحیل بتواند با همراهی هوادارانش به پیروزی دست پیدا و به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. سرخپوشان پایتخت که در دیدار رفت برابر تیم قطری به پیروزی دست پیدا کرده بودند در صورت پیروزی در دیدار برگشت می‌توانستند به عنوان تیم دوم از گروه مرگ راهی دور بعد شوند اما شاگردان یحیی گل‌محمدی با آن که فرصت‌های خوبی را خلق کردند اما در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خوردند تا وداعی تلخ داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

کنایه سنگین آذری‌جهرمی به استقلالی‌ها پس از حذف پرسپولیس + عکس

روزنامه الوطن با تیتر «الدحیل پرسپولیس را در آزادی حذف کرد»، نوشت: «الدحیل توانست در دیدار برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند و همین کافی بود تا تیم ایرانی از صعود به دور بعد بازماند. بازی در سطح بالایی برگزار شد. پرسپولیس بازی را بسیار خوب آغاز کرد و به گل رسید اما الدحیل بلافاصله جبران کرد. هر دو تیم فرصت‌های خوبی را روی دروازه‌ها خلق کردند که مهم‌ترین آن ضربه پنالتی بود که گولسیانی به تیر دروازه کوبید. الدحیل در دقایق پایانی بدجوری پرسپولیس را جریمه کرد و در یک ضد حمله توانست توسط اولونگا گل پیروزی را به ثمر برساند.»

روزنامه الرای، دیگر روزنامه سرشناس قطری، با تیتر «خداحافظی الدحیل از آسیا با پیروزی روحیه‌بخش برابر پرسپولیس» نوشت: «الدحیل با یک پیروزی روحیه‌بخش برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کرد. الدحیل در این بازی توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند. شاگردان گالتیه با این پیروزی راهی دور بعد نشدند اما باعث شدند تا الفیحاء به دور بعد راه پیدا کند. این دومین پیروزی الدحیل در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بود تا این تیم با هفت امتیاز در رده سوم جدول گروهش قرار گیرد و نتواند راهی دور بعد شود.»

پیروزی الدحیل برابر پرسپولیس در روزنامه استاد الدوحه قطر هم بازتاب داشت. این روزنامه با تیتر «پیروزی الدحیل برابر پرسپولیس جواز صعود را به الفیحاء عربستان هدیه داد»، نوشت: «الدحیل با بردی که برابر پرسپولیس به دست آورد یک خدمت بزرگ به الفیحاء عربستان کرد و باعث شد تا نماینده عربستان راهی دور بعد شود. الدحیل در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر یک پرسپولیس را شکست داد. با این نتیجه پرسپولیس هشت امتیازی باقی ماند و این در حالی است که الدحیل هفت امتیازی شد تا از این گروه تنها النصر راهی دور بعد شود.»

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1209720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =