ضرورت اقدام فوری و مؤثر جامعه جهانی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی

وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت اقدام فوری و مؤثر جامعه جهانی و نهادهای مسؤول بین‌المللی برای متوقف کردن جنایات جنگی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یک گفت‌وگوی تلفنی آخرین تحولات فلسطین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید

امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی در خلق جنایت بسیار جلوتر از داعش است

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگوی تلفنی، زیاد نخاله را در جریان آخرین تحرکات دیپلماتیک عربی، اسلامی و جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از مردم فلسطین از جمله مذاکرات روز گذشته رئیس جمهوری اسلامی ایران با رئیس جمهور روسیه در مسکو قرار داد.

امیرعبداللهیان همچنین بر ضرورت اقدام فوری و مؤثر جامعه جهانی و نهادهای مسؤول بین‌المللی برای متوقف کردن جنایات جنگی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این گفت‌وگو ضمن تشکر از تلاش‌های اسلامی - عربی و تحرکات جمهوری اسلامی ایران، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و آمادگی کامل گروه‌های مقاومت فلسطینی برای مقابله با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم غزه ارائه کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1210007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =