آینده هر شخص بستگی به تلاش و کوشش او دارد

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین گفت: هر دانشجویی که در حوزه تخصصی خودش بتواند تخصص خوبی کسب کند و از فرصت‌های علم اندوزی استفاده بهتری داشته باشد، قطعا آینده بهتری در انتظار اوست، بنابراین آینده هر شخص بستگی به تلاش و کوشش او دارد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به مناسبت روز دانشجو با بیان اینکه آینده هر فرد متناسب با توانمندی‌های اوست و طبیعتا هر چقدر انسان بتواند در ارتباط با جایگاه دانشی و بینشی خود، تمرکز کند، آینده تضمین شده‌تری خواهد داشت، گفت: اگر این اتفاق در ایام دانشجویی رغم بخورد، دانشجویان قطعا می‌توانند به آینده خودشان امیدوار باشند. هر دانشجویی که در حوزه تخصصی خودش بتواند تخصص خوبی کسب کند و از فرصت‌های علم اندوزی استفاده بهتری داشته باشد، قطعا آینده بهتری در انتظار اوست؛ اما نمی‌توان این مسئله را مطلق برای همه دانشجویان در نظر گرفت، بنابراین آینده هر شخص بستگی به تلاش و کوشش او دارد.

استاندار قزوین با بیان خاطره‌ای از دوران دانشجویی خود ادامه داد: خاطرات خوب دانشجویی مربوط به درس خواندن در کلاس‌های اساتید دلسوز بود. دانشمندانی که از تدریس‌های آن‌ها بهترین استفاده را کردیم.

وی در خصوص درخواست‌های دانشجویان اظهار کرد: نیازها نامحدود و امکانات بسیار محدود است و پاسخگویی به همه نیازها ممکن نیست. همه مدیرانی که در حال حاضر در دانشگاه‌ها تصمیم گیری می‌کنند، دانشجویان همین دانشگاه‌ها بودند. بنابراین هم نیازهای دانشجویان را به خوبی می‌دانند و هم تلاش می‌کنند آن‌ها را برطرف کنند. اگر همه نیاز ها محقق نمی‌شود به دلیل محدودیت هاست‌.

محمدمهدی اعلایی ادامه داد: ما درخواست دانشجویان را شنیدیم و در جریان قرار گرفتیم و تا جایی که مقدور باشد، پیگیری خواهیم کرد. خروجی این جلسات، خروجی‌ای نیست که قرار باشد یک چیزی از جایی برداشته شود و در جای دیگری گذاشته شود و باعث نتیجه گرفتن شود. خیلی از آن‌ها نگاه‌هایی است که می‌تواند بینش جدیدی در ما و شما ایجاد کند. برگزاری این جلسات می‌تواند برای ما و دانشجویان مفید باشد. همچنین مدیران همراه من نیز در این نشست حضور داشتند و حتما در حوزه فعالیت خودشان، پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد.

استاندار قزوین در پایان بیان کرد: ما در دو سال گذشته ۷ الی ۸ جلسه نشست با دانشجویان داشتیم. همچنین مکانیسم ارتباط ما با همه مردم که شامل دانشجویان نیز می‌شود، حوزه‌های تعریف شده در استانداری است؛ همچنین همگی می‌توانند در فضای مجازی نیز با ما در ارتباط باشند و درخواست‌های خود را در صفحات مجازی ما بیان کنند و مطمئن باشند که به آن‌ها توجه لازم را خواهیم داشت.

خبرنگار: حدیثه کاظمی

انتهای پیام/

کد خبر: 1210128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =