احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در استان تهران وجود دارد

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها به ویژه در ارتفاعات خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از تهران، حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بعد از ظهر امروز دوشنبه از صدور هشدار زرد بارش در استان تهران توسط هواشناسی خبر داد و اظهار کرد: طبق این پیش بینی از بعد از ظهر چهارشنبه ۲۲ آذر تا اواخر وقت پنجشنبه ۲۳ آذر ماه در سطح استان تهران به ویژه ارتفاعات شاهد بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد و در بعضی ساعات وقوع مه و بارش و کولاک خواهیم بود.

یزدی مهر گفت: بر همین اساس از همه افرادی که در حاشیه رودخانه‌ها فعالیت دارند و یا ساکن هستند، تقاضا می‌شود به هشدارها و توصیه‌ ها توجه کرده و مراقبت‌های لازم را به‌عمل آورند تا هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی متوجه این عزیزان نشود.

وی افزود: عدم انجام هرگونه فعالیت در بستر و حاشیه رودها، عدم توقف و نصب چادرهای مسافرتی در اطراف و بستر رودخانه‌ها و حتی مسیل‌های خشک، احتیاط در حضور و تردد در جاده‌های کوهستانی، عدم تردد و توقف افراد و ماشین‌آلات در رودخانه‌ها و مسیل‌ها به‌ویژه در عرض جریان‌های سیلابی باید رعایت شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر پاکسازی کانال‌ها و مسیل‌ها تاکید و عنوان کرد: به همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران اعلام آماده باش شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1210545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =