مراسم تشییع پیکر شهید گمنام برگزار شد

پیکر این شهید خوشنام در جمع باشکوه هیئت رئیسه دانشگاه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تشییع شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

پیکر این شهید خوشنام در جمع باشکوه هیئت رئیسه دانشگاه، اساتید، کارکنان و دانشجویان تشییع شد.

این برنامه در ابتدای صبح با حمل پیکر مطهر میهمان خوشنام بر دوش جامعه دانشگاهی تشییع و سپس با روایتگری، مدیحه‌سرایی و سخنرانی در کنار قبور ۵ شهید گمنام دفن شده ‌در این دانشگاه همراه بود که پس از وداع، به سمت آرامگاه ابدی در یکی از نقاط استان چهارمحال و بختیاری، رهسپار شد.

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این مراسم گفت: شهدای گمنام، ستاره‌هایی درخشنده و باصلابت هستند که نقشه راه را در طول مسیر به ما نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز تجدید میثاق و همراهی با این شهید گمنام افتخاری عظیم برای این واحد دانشگاهی بود و بر خویش لازم می‌دانیم که مقام رفیع این قهرمان ملی را بزرگ بداریم.

همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر ۸ شهید گمنام با حضور پرشکوه مردم در قسمت‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد و پس از آن به خاک سپرده شدند.

خبرنگار: محمود اسماعیل‌پور اشکفتکی

انتهای پیام /

کد خبر: 1211438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =