تحقق «مشارکت حداکثری» مهم‌ترین رسالت بسیج در انتخابات ۱۴۰۲ است

حسین اکبری: بسیج در انتخابات تکلیف بزرگی را برعهده گرفته و آن هم مشارکت حداکثری است، تحقق مشارکت حداکثری مهم‌ترین رسالت بسیج در انتخابات ۱۴۰۲ است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، حسین اکبری جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی با اشاره به عضویت همه اقشار و تفکرهای سیاسی جامعه در بسیج اظهار داشت: از همه تفکرات و احزاب سیاسی جامعه در بسیج عضو داریم و از نگاه ما گرایش‌های سیاسی مختلف بسیجی هستند و بسیجی دارند. آنچه که رابطه ما با احزاب سیاسی است، فراگیری بسیج به معنای پایگاه مقاومت و ساختار بسیج و نیروی انسانی متشکل و منسجم است.

اکبری با بیان اینکه برخی شبهات درباره ورود بسیج به عرصه انتخابات وجود دارد، افزود: بسیج کار حزبی نمی‌کند، بلکه این احزاب هستند که در شاقول انقلابی‌گری و حرکت در مدار انقلاب با معیار تفکر بسیجی سنجیده می‌شوند.

وی ادامه داد: برخی مواقع کاندیداها یا طرفدارانشان مطالبی را طرح می‌کنند که اصل انقلاب را زیر سؤال برده و خوراک برای شبکه‌های معاند ایجاد می‌کند که اینجا هادیان سیاسی بسیج وارد میدان شده و روشنگری می‌کنند که این به معنای طرفداری بسیج از یک جناح یا فرد و گروه سیاسی خاص نیست.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین آن را مهم‌ترین رسالت بسیج دانست و اظهار داشت: توصیه ما این است که نامزدهای انتخاباتی وعده‌های قابل تحقق داده و مدافع اسلام و انقلاب و نظام باشند.

وی افزود: بسیج در انتخابات تکلیف بزرگی را برعهده گرفته و آن هم مشارکت حداکثری است. سلسله مباحث جهاد تبیین با موضوع انتخابات برگزار می‌شود و با هدف تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است. در هیچ کدام از این نشست‌ها له یا علیه جریان یا افراد سیاسی سخنی گفته نمی‌شود و مشارکت حداکثری مهم‌ترین وظیفه بسیجیان است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1211488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =