مرحله استانی مناظرات دانشجویان ایران با برتری تیم دانشگاه آزاد کرمانشاه خاتمه یافت

مرحله استانی مناظرات دانشجویان ایران با حضور ۱۸ تیم از شش دانشگاه استان کرمانشاه برگزار شد که در نهایت با برتری تیم دانشگاه آزاد کرمانشاه خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، آیین اختتامیه مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات مناظره‌های دانشجویی در استان کرمانشاه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مسئولین در سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد.

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در این آیین، اظهار کرد: حلقه مفقوده کشور برای حل مشکلات در حوزه‌های مختلف گفت‌وگو است و درواقع کشور نیازمند این امر است و بایستی آورده‌ها و داشته‌ها را به گفت‌وگو گذاشت.

وی با اشاره به اینکه دانشجو کنشگر اصلی جامعه و از قشری است که می‌تواند نسبت به مسائل در حوزه‌های مختلف موضع‌گیری نماید یا آنها را حل کند گفت: مهارت گفت‌وگو، مقابله و مواجهه با انتقاد را باید قبل از دوران دانشجویی بدست آورد. در حال حاضر حتی کودکان دوره ابتدایی موضع‌گیری مشخص و استدلال‌هایی قوی دارند و اگر با استدلال با آنها صحبت نشود چیزی را نمی‌پذیرند، پس نیازمند گفت‌وگو در این فضا هستیم.

به گفته این مسئول استانی امروز به آموختن مهارت‌های گفت‌وگو در استان نیازمند هستیم و باید بتوانیم علاوه بر ضرورت آموختن، مهارت‌ مناظره و گفت‌وگو را افزایش دهیم.

در این مراسم دو تیم برتر "تالی" از دانشگاه فرهنگیان و تیم "ایران" از دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با موضوع زیرساخت های اقتصادی کشور به مناظره نهایی پرداختند که در نهایت تیم "ایران" دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه متشکل از حسنا زرینی، کیارش همتی وینه، ابوالفضل رضایی و رضا مظفری به عنوان تیم برتر معرفی و راهی مرحله کشوری مناظرات دانشجویان ایران شد.

طی این رقابت‌ که با حضور ۱۸ تیم از شش دانشگاه استان برگزار شد، تیم‌ها به دو دسته موافق و مخالف تقسیم شده و بر سر موضوعات مختلف با یکدیگر به مناظره و گفت‌وگو پرداختند.

کد خبر: 1211577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =