هشدار یونیسف نسبت به وضعیت اسفناک کودکان غزه

آژانس کودکان سازمان ملل روز چهارشنبه خبر داد که کودکان در غزه تنها 10 درصد از نیازشان به آب سالم را دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ بیشتر قربانیان جنگ همه جانبه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند. حال آژانس کودکان سازمان ملل روز چهارشنبه اعلام کرد که کودکان باریکه غزه فقط 10 درصد از نیاز طبیعی‌شان به آب سالم در غزه را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

رویترز از آتش‌بس احتمالی در غزه خبر داد

جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه در سایه عدم تحرک جامعه بین‌الملل همچنان ادامه دارد.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه گفت که در جریان حملات رژیم صهیونیستی طی روز سه‌شنبه، حداقل ۱۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

القدره بامداد چهارشنبه در این‌باره توضیح داد: «اشغالگران ساعات روز سه‌شنبه را به قتل‌عام‌های پی در پی تبدیل کردند که بدون استثنا بر تمام مناطق نوار غزه تأثیر گذاشت».

پیش از این، وزارت بهداشت غزه اعلام کرده بود که شمار شهدا از آغاز جنگ تاکنون به ۱۹ هزار و ۶۶۷ نفر رسید و علاوه بر آن تعداد زخمی‌ها نیز ۵۲ هزار و ۵۸۶ نفر شده است.

این نهاد فلسطینی تأکید کرد که رژیم صهیونیستی کنترل ورود کمک‌های پزشکی را در اختیار دارد و از آن به عنوان سلاحی استفاده می‌کند تا افراد زخمی را در شمال غزه به شهادت برساند.

خبرگزاری «شهاب» نیز گزارش داده که بیمارستان‌های جنوب نوار غزه دیگر قادر نیستند خدمات‌رسانی کنند، زیرا با حجم زیادی از افراد زخمی روبرو هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1211893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =