حکم قطعی شهرداران سابق مهاباد صادر شد

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی: شهرداران سابق شهرستان مهاباد که از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ تصدی مدیریت شهری را بر عهده داشتند، به اتهام ارتشا و اختلاس و رشا تحت تعقیب دستگاه قضایی استان قرار گرفتند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به صدور حکم قطعی شهرداران سابق مهاباد گفت: در این پرونده، یکی از محکومان به ۱۳۶ ماه حبس و یک نفر دیگر به ۹۰ ماه حبس محکوم شدند.

بیشتر بخوانید:

دادستانی اظهارات نماینده دلفان را تکذیب کرد

ناصر عتباتی روز پنجشنبه در این خصوص اظهار کرد: شهرداران سابق شهرستان مهاباد که از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ تصدی مدیریت شهری را بر عهده داشتند، به اتهام ارتشا و اختلاس و رشا تحت تعقیب دستگاه قضایی استان قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: این افراد پس از طی مراحل رسیدگی در دادسرا و محاکم کیفری و صدور حکم بدوی و اعتراض، حکم قطعی خود را از دادگاه تجدید نظر دریافت کردند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: این ۲ نفر به اتهام ارتشا و اختلاس و رشا به مجازات‌های ۱۳۶ ماه حبس تعزیری یکی از محکومان و ۹۰ ماه حبس تعزیری دیگر محکوم علیه، جزای نقدی، شلاق تعزیری، رد مال مورد اختلاس به دولت و انفصال دایم از خدمات دولتی محکوم شدند.

عتباتی اظهار کرد: حکم صادره پس از ارسال پرونده به اجرای احکام کیفری در حق آنها به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

کد خبر: 1211978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =