در جدیدترین آپدیت تلگرام قابلیت‌هایی مانند شخصی‌سازی کانال، امکان به‌اشتراک‌گذاری پست‌های کانال‌ها در استوری و حذف پس‌زمینه تصاویر در استوری‌ها وجود دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جدیدترین آپدیت تلگرام به مناسبت کریسمس از راه رسید. در به‌روزرسانی جدید تلگرام قابلیت‌هایی مانند شخصی‌سازی کانال، ری‌پست پیام‌های کانال‌ها در استوری و هدیه‌دادن حساب تلگرام پریمیوم به چندین نفر وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

ویژگی استوری به تلگرام اضافه می‌شود

در ادامه نگاهی به قابلیت‌های به‌روزرسانی جدید تلگرام داریم.

آپدیت جدید تلگرام قابلیت شخصی‌سازی ظاهر کانال‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای دسترسی به این ویژگی باید با استفاده از بوست کاربران یا اعطای جوایز، سطح کانال را افزایش دهید. علاوه بر تغییر رنگ پیام‌ها، ادمین‌ها می‌توانند برای کاور پروفایل یک رنگ و لوگو، ایموجی استاتوس و تصویر پس‌زمینه انتخاب کنند.

شخصی‌سازی ظاهر کانال در جدیدترین آپدیت تلگرام
برای ایموجی استاتوس، کانال‌ها می‌توانند از یکی از هزاران ایموجی ساخته‌شده توسط هنرمندان تلگرام استفاده کنند. برای شخصی‌سازی ظاهر کانال باید به تنظیمات و سپس Appearance مراجعه کنید.

به‌اشتراک‌گذاری پست‌ها در استوری‌ها

با به‌روزرسانی جدید تلگرام می‌توانید پست‌های کانال‌ها را استوری کنید. شما می‌توانید اندازه و موقعیت پست‌ها را تغییر دهید و کاربران با لمس آن‌ها، مستقیماً به کانال هدایت می‌شوند.

اشتراک‌گذاری پست‌ها در استوری‌ها در آپدیت جدید تلگرام

قابلیت ری‌پست از انواع پیام ازجمله تصاویر، فایل‌ها، صدا و ویدیو پشتیبانی می‌کند. در آینده ویژگی‌های بیشتری مانند امکان برگزاری نظرسنجی به ری‌پست‌ها اضافه خواهد شد.

هدیه‌های پریمیوم و شخصی‌سازی جوایز

یکی دیگر از ویژگی‌های آپدیت جدید تلگرام، امکان هدیه‌دادن سرویس پریمیوم به چندین کاربر است. در تنظیمات بخش جدیدی به نام «Gift Premium» قرار گرفته که از طریق آن می‌توانید سرویس پریمیوم را به حداکثر ۱۰ نفر هدیه دهید.

علاوه‌براین، می‌توانید جوایز بیشتری برای کاربران درنظر بگیرید و همچنین برای شفاف‌سازی لیست برندگان را به نمایش بگذارید.

مشاهده آمار ری‌پست‌ها

کاربران می‌توانند در به‌روزرسانی جدید تلگرام بازدیدکنندگان استوری‌های خود را ببینند. علاوه‌براین، کاربران و ادمین‌ها به افرادی که پست‌های آن‌ها را ری‌پست کرده‌اند، دسترسی پیدا می‌کنند.

درنهایت با امکان افزودن تصاویر به استوری‌ها در جدیدترین آپدیت تلگرام روبه‌رو هستیم. علاوه بر امکان افزودن تصاویر، می‌توانید پس‌زمینه آن‌ها را هم حذف کنید تا استوری‌ها جذاب‌تر شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =