طوفان الاقصی | حمله پهپادی به جولان اشغالی سوریه/ هدف قرار گرفتن شهرک صهیونیست‌نشین الیاد

شهادت هفت نفر در بمباران خانه‌ای در مرکز نوار غزه، حمله پهپادی به جولان اشغالی سوریه و هدف قرار گرفتن شهرک صهیونیست نشین الیاد در این منطقه از جمله مهمترین تحولات بامدادی روز هشتاد و سوم عملیات طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، جنگنده های رژیم اسرائیل بامداد امروز پنجشنبه خانه‌ای را در اردوگاه النصیرات بمباران کردند که بنا به آمار اولیه هفت نفر تاکنون در اثر این حمله شهید شده اند.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| درگیری‌های شدید در شمال و غرب نوار غزه / مقابله رزمندگان فلسطینی با نظامیان اسرائیلی در خط مقدم نبرد

از جولان اشغالی سوریه خبر می‌رسد که یک پهپاد انتحاری به شهرک صهیونیست نشین الیاد اصابت کرده است که از عراق به این منطقه ارسال شده است.

مهمترین تحولات بامدادی هشتاد و سومین روز از طوفان الاقصی را در ادامه خبر دنبال کنید:

شهادت 7 نفر در بمباران خانه‌ای در مرکز غزه

شبکه الجزیره به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که در جریان بمباران خانه‌ای در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه هفت نفر شهید شده‌اند.

تجمع در برابر دیوان کیفری بین المللی در اعتراض به جنایت‌ صهیونیست‌ها

شماری از کودکان هلندی به همراه خانواده های خود در شهر لاهه در برابر دیوان کیفری بین المللی تجمع کرده و خواستار مجازات و پاسخ گو کردن رژیم اسرائیل به دلیل جنایت‌هایش در نوار غزه شدند.

انفجار پهپاد انتحاری در جولان اشغالی سوریه

رسانه‌های رژیم اسرائیل از جمله کانال 12 عبری بامداد امروز پنجشنبه گزارش دادند که لحظاتی پیش یک فروند پهپاد بمب گذاری شده در جنوب جولان اشغالی منفجر شده و به بخشهای داخلی یک ساختمان خسارت وارد کرده است.

این رسانه‌ها همچنین گزارش دادند که به احتمال زیاد این پهپاد از سوریه پرتاب شده باشد.

مقاومت اسلامی عراق دقایقی بعد از انتشار این خبر مسئولیت حمله پهپادی به جولان اشغالی سوریه را برعهده گرفت و اعلام کرد که با پهپاد یک زیرساخت حیاتی را در شهرک صهیونیست نشین الیاد واقع در جولان اشغالی را هدف قرار داده است.

روزنامه صهیونیستی: تل‌آویو منتظر پاسخ حماس درباره مبادله اسرا است

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد اسرائیل طی روزهای آینده از طریق میانجی های قطری، منتظر پاسخ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درباره توافق مربوط به مبادله اسرا است.

این روزنامه افزود، در داخل اسرائیل در خصوص دریافت پاسخ مثبت حماس درباره این توافق بدبین وجود دارد و ارزیابی تل‌آویو این است که این موضوع مستلزم اعمال فشارهای نظامی است.

این گمانه زنی در حالی مطرح می شود که جنبش حماس بارها تاکید کرده است هرگونه توافق مبادله اسرا منوط به متوقف شدن کامل جنگ علیه ساکنان غزه است.

ماکرون در تماس با نتانیاهو خواستار آتش بس دائمی در غزه شد!

دفتر ریاست جمهوری فرانسه بامداد پنجشنبه اعلام کرد امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بر ضرورت برقراری آتش بس دائم تاکید کرده است.

بر اساس بیانیه کاخ الیزه، دولت فرانسه همچنین طی روزهای آینده با اردن در زمینه عملیات بشردوستانه در غزه همکاری خواهد کرد.

شهادت 8 تن دیگر در حمله به خانه و خودرویی در غزه

منابع فلسطینی گزارش دادند که هشت نفر در حمله هوایی رژیم اسرائیل به خانه‌ و خودرویی در محله «المشاعله» واقع در دیر البلح (مرکز نوار غزه) به شهادت رسیدند.

شهادت 8 تن دیگر در حمله به خانه و خودرویی در غزه

منابع فلسطینی گزارش دادند که هشت نفر در حمله هوایی رژیم اسرائیل به خانه‌ و خودرویی در محله «المشاعله» واقع در دیر البلح (مرکز نوار غزه) به شهادت رسیدند.

زخمی شدن نظامی صهیونیست در کرانه باختری

رسانه های فلسطینی گزارش می‌دهند که یک نظامی رژیم اسرائیل در رام الله حین یورش زخمی شده است. ویدیو منتشر شده نشان می‌دهد که نظامیان صهیونیست دیگر او را با خودرو به بیرون از رام الله منتقل می‌کنند.

درگیری‌های شدید در رام الله

نظامیان رژیم اسرائیل علاوه بر جنین به طولکرم و رام الله نیز یورش برده و در رام الله درگیری‌های بسیار شدیدی رخ داده است.

امتناع نظامیان صهیونیست از دیدار با نتانیاهو در بیمارستان

کانال 13 رژیم صهیونیستی گزارش داد نظامیان رژیم اسرائیل که در نبردهای غزه مجروح شده‌اند و در حال حاضر در بیمارستان «هداسا» در قدس تحت درمان قرار دارند، از دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم امتناع می کنند.

این کانال چند روز قبل نیز گزارش داده بود برخی از نظامیان مجروح شده در جنگ، از ملاقات و عیادت نتانیاهو از آن‌ها در بیمارستان «شیبا» در شهرک رمات گان در شرق تل آویو خودداری کردند.

این خبر در حال بروز رسانی است....

کد خبر: 1213009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =