سازمان بسیج اساتید کشور به مناسبت حماسه ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد

سازمان بسیج اساتید کشور به مناسبت فرارسیدن سالروز ایام الله نهم دی‌ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سازمان بسیج اساتید کشور به مناسبت فرارسیدن سالروز ایام الله نهم دی‌ماه و روز بصیرت بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

نامه دفتر تحکیم وحدت به مجمع روحانیون مبارز/ از امام (ره)، رهبری و مردم عذرخواهی کنید

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: حماسه نه دی ویژگی های منحصربه فردی داشت که آنرا جاودانه کرد. مختصاتی چون؛ برای خدا و نصرت دین الهی، خودجوش و مردمی بودن، برخاسته ازدل، گستره و فراگیر، به موقع و به همگام این حضور با شکوه را ماندگار ساخت. اما آنچه حماسه نه دی را در تاریخ ایران از همه اجتماعات مانند آن برتری بخشید «بصیرت» بود. بصیرت به مفهوم شناخت دقیق دشمن، اهداف و برنامه هایی که برای رسیدن به آن طرحریزی می کند. بر همین اساس یکی از شاخصه های بارز بصیرت «مقاومت» است. چراکه محال است، کسی دشمن و اهداف خبیث آن را بشناسد و در برابر آن مقاومت پیشه نکند.

در این بیانیه بیان شده است: از این رو، بحق باید نهم دی ماه ۸۸ را مانور بصیرتی ملت ایران خواند که برای همیشه مایه افتخار و مباهات ساخت. بدون تردید همین بصیرت و دشمن شناسی بود که ملت ایران را در سال ۵۷ برای حمایت از دین خدا به خیابان ها کشاند و بارها پس از پیروزی انقلاب اسلامی تکرار شد. نمونه اعلای این بصیرت را می توان در ایستادگی مردم در مقابل تهدیدات سخت بویژه هشت سال دفاع مقدس مشاهده کرد.

در این بیانیه مطرح شده است: لذا دشمن بصیرت ملت ایران را هدف قرار داد و پس از ۲۰ سال بر این گمان بود که می تواند از روشی دیگر به براندازی نرم نظام اسلامی اقدام کند. جنگ نرم، ناتوی فرهنگی،تحریم های اقتصادی و فناوری، نفوذ، انزوای سیاسی، فشارهای حقوقی، پرونده سازی های متعدد هسته ای و حقوق بشری، راه اندازی جنگ در منطقه و هر راهکار دیگری که امکان داشت بکار گرفت تا بصیرت ملی را کمرنگ ساخته و به تصور خویش پشتوانه مردمی نظام را کاهش دهد.

در این بیانیه عنوان شده است: لذا براندازی از بیرون را به درون، از سخت به نرم، از موضوعات ایدئولوژیک به سیاسی، محور قراردادن جریان های سیاسی داخل، دوقطبی سازی بر سر شخصی که تجربه دوقطبی چپ و راست را در کارنامه خود داشت، انتخابات و تقلب در آن را بهانه قرار داد و فتنه پیچیده ای را طراحی نمود تا از طریق براندازی دمکراتیک، انقلاب رنگی و کودتای سبز به هدف خویش برسد.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: نه دی ناباورانه ثابت کرد که بصیرت مردم ایران نه تنها در سایه اقدامات دشمن کاهش نیافته بلکه به اندازه ای رشد یافته است که می تواند حق و باطل را از لابلای غبارهای انبوه فتنه بزرگ و پیچیده ای تشخیص داده و به موقع از جبهه حق دفاع کند. نکته بسیار حائز اهمیت این است که بصیرت ملت ایران همچنان روبه افزایش بوده و اجتماعاتی چون تشیع پیکر مطهر سردار دل ها چند روز پس از نه دی ۱۳۹۸ آن را ثابت می کند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: لذا مردم با بصیرت ایران با تکرار حماسه نه دی به دنیا نشان خواهد داد به رغم همه ددمنشی های دشمنان اسلام و بشریت در کودک کشی و نسل کشی، فشارهای اقتصادی و عملیات روانی و جنگ شناختی آنچه کاهش نیافته بصیرت ملت ایران است. ملت ایران با آگاهی از نقشه شوم دشمن در تحریم انتخابات بر این گمان است تا همه کسانی که به هر دلیلی پای صندوق رای حاضر نشوند، معترض به نظام اسلامی خوانده و در ادامه جنگ ترکیبی روی آنها حساب خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =