سردار سلیمانی خورشید فروزان و خاموشی‌ناپذیر جبهه‌مقاومت است

مدیر شبکه «قدس تی‌وی» ترکیه معتقد است، شهید سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» بانی و مهندس جبهه‌ مقاومت بوده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، «نورالدین شیرین» مدیر شبکه «قدس تی‌وی» ترکیه در آنکارا درباره نقش شهید سردار سلیمانی در نهادینه کردن محور مقاومت تصریح کرد: شهید سلیمانی آموزگار و فرمانده جبهه‌ مقاومت بوده و از نظر سیاسی، نظامی، منطق، شجاعت، درایت و اراده «خورشید جبهه‌مقاومت» است و هیچ وقت خاموش نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

مهران مدیری به شبکه نمایش خانگی بازمی‌گردد / رونمایی از رئالیتی‌شوی «اسکار»

مدیر شبکه «قدس تی‌وی» ترکیه گفت: قهرمان امت‌ اسلامی، جبهه مقاومت را ساخت و نشان داد که این جبهه چگونه می‌تواند طرح‌های استکبار جهانی و صهیونیست‌ها را با شکست مواجه کند.

«نورالدین شیرین» افزود: شهید سردار سلیمانی خورشید فروزان و خاموشی‌ناپذیر جبهه‌مقاومت برای مقابله با استکبار جهانی و صهیونیسم است.

مدیر شبکه «قدس تی‌وی» ترکیه تصریح کرد: جبهه‌ مقاومت مانند کشتی نجات، امت اسلامی را به عزت، عظمت و تمدن اسلامی خواهد رساند و محور مقاومت، استکبار، امپریالیسم جهانی و صهیونیست‌ها را به زباله‌دان تاریخ می‌فرستد. «نورالدین شیرین» افزود: جبهه‌مقاومت با اندیشه‌های شهید سردار سلیمانی به جایگاهی رسیده است که می‌تواند در برابر قدرت‌های جهانی به پیروزی برسد.

مدیر شبکه «قدس تی‌وی» ترکیه همچنین شرکت در مراسم سالگرد شهید سردار سلیمانی را ارزشمند دانست و گفت، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهید سلیمانی و ترویج مکتب این فرمانده شهید به‌نفع بشریت است و این بزرگترین وظیفه جبهه ‌مقاومت است.

چهارشنبه ۱۳ دی ماه (سوم ژانویه ۲۰۲۴) چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =