درخواست جذاب و خبرساز سرمربی استقلال و پرسپولیس از قلعه‌نویی

تب و تاب بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌ها به زودی داغ می‌شود و ایران با امیر قلعه‌نویی آماده می‌شود که به حسرت چندین دهه‌ای تیم ملی در جام ملت‌ها پایان دهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جواد نکونام و یحیی گل محمدی در آخرین کنفرانس برای تیم ملی آرزوی موفقیت کردند. جواد نکونام در کنفرانس خبری بعد از بازی با پیکان گفت: برای تیم ملی کشورم و بازیکنانش آرزوی موفقیت دارم. این تیم یکی از پرستاره و شاید یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال ایران است. با توجه به نفراتی که دارد، می‌تواند قهرمان آسیا شود.

بیشتر بخوانید:

برنامه سرمربیان استقلال و پرسپولیس برای نقل و انتقالات!

یحیی گل محمدی هم پیش از بازی با مس رفسنجان در کنفرانس خبری در مورد تیم ملی این چنین گفت: با توجه به اینکه به نظرم بازیکنان تیم ملی خوب و باتجربه‌ای شده‌اند و قرعه هم قرعه‌ی خوب است، فکر می‌کنم تیم ملی می‌تواند تا فینال به جلو برود. بازیکنان آنقدر باتجربه هستند و این روزها را هم دیده‌اند و مربی خوب و باتجربه‌ای هم دارند. فکر می‌کنم شاهد نتایج خوبی از طرف بازیکنان باشیم.

این درخواست مشترک جواد نکونام و یحیی گل محمدی از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی است. برو دوحه و قهرمان شو.

پیش از این تیم ملی در سه دوره حضور در جام ملت‌ها به همراه کارلوس کی روش نتوانست قهرمان شود. به همین بهانه فدراسیون فوتبال خطاب به کادر فنی تیم ملی اعلام کرده است حضور در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها می‌تواند منجر به تمدید قرارداد آنها شود.

انتظار قهرمانی از تیم ملی در جام ملت‌ها که از سوی جواد نکونام و یحیی گل محمدی مطرح شده ممکن است بار روانی برای امیر قلعه نویی و تیم ملی ایجاد کند. البته بستگی به این دارد که این انتظار از کدام زاویه دیده شود. از سویی می‌توان به این نکته هم اشاره کرد که این انتظار می‌تواند موجب اعتماد به نفس بازیکنان تیم ملی شود و روحیه آنها را برای مبارزه با رقبا افزایش دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =