سرقت سریالی ۲ خواهر از مردم با تنه زدن/ سارقان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو خواهر که با تنه‌زدن به مسافران اتوبوس و مترو اقدام به سرقت از آنان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت‌های سریالی از شهروندان به روش جیب‌بری در سطح ایستگاه‌های BRT، مترو و برخی از فروشگاه‌های شهر تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان در گام نخست با بررسی‌های میدانی متوجه شدند که دو خواهر با حضور در معابر و مکان‌های شلوغ مانند مترو، بی‌آرتی و فروشگاه‌ها با همکاری یکدیگر با شیوه تنه زدن اموال با ارزش مسافران و افراد حاضر در مکان‌های شلوغ را سرقت به سرعت از محل متواری شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات تیراندازی در سبزوار / ۲ سارق جان باختند

وی با بیان اینکه کارآگاهان در ادامه سرنخ‌های بیشتری را از این دو خواهر سارق به دست آوردند، گفت: سرانجام نیز کارآگاهان با استفاده از روش‌های فنی و پلیسی مخفیگاه متهمان را در جنوب شهر تهران مورد شناسایی قرار داده و پس از انجام هماهنگی‌های قضایی و اخذ مجوزهای لازم، هر دو متهم را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: از مخفیگاه متهمان، ۹ دستگاه گوشی هوشمند، پنج قطعه سیم کارت، ۵۷ حلقه انگشتر طلای زنانه و مردانه، ۳۹ رشته گردنبند و دستبند، ۲۴ عدد گوشواره، یک عدد افشانه گاز اشک آور، ۱۳ فقره کارت مترو، ۱۸ عدد رم گوشی و تعدادی کارت و مدارک شناسایی متعلق به افراد مختلف کشف و ضبط شد.

ولی پور گودرزی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، گفت: هر دو متهم تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به ۳۵ فقره جیب‌بری با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده، گفت: این دو نفر به همراه پرونده تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرائم روانه دادسرا شدند. تحقیقات ماموران پلیس آگاهی برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی مالباختگان نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =