تجمع مردم سراسر کشور در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

مردم ایران در استان‌های مختلف با برگزاری تجمعات متعدد حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، مردم ایران در استان‌های مختلف با برگزاری تجمعات متعدد حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید

آخرین جزئیات از انفجار تروریستی کرمان/ ۱۲ نفر از شهدای حادثه تروریستی کرمان افغانستانی هستند + اسامی

تجمع مردم بوشهر

مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه بوشهر ‌با تجمع در مسجد امیرالمومنین علیه‌السلام بوشهر اقدام تروریستی کرمان و شهادت زائرین سردار حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن اعلام انزجار از جنایتکاران در عملیات تروریستی کرمان خواستار برخورد قاطع با عوامل و مسببان این جنایت شدند.

در این ‌مراسم حجت‌الاسلام حسین فقیه با محکوم کردن جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان و تسلیت به خانواده‌های حادثه‌دیدگان و با بیان اینکه مکتب شهادت و مسیر حاج قاسم سلیمانی خاموش شدنی نیست اظهار داشت: مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی احیا کننده جبهه مقاومت دشمن توان مقابله با رزمندگان این جبهه ندارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر با بیان اینکه توانمندی و اقتدار جبهه مقاومت در تصور دشمن نمی‌گنجد گفت: شهید و مکتب حاج قاسم سلیمانی در ابعاد گوناگون دشمنان را ذلت کشیده و دشمن برای جبران این شکست به همه راه‌ها از جمله ترور مردم بیگانه دست می‌زند.

استاد حوزه و دانشگاه با گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی نقش این سردار بزرگ جبهه مقاومت در مبارزه با تروریسم، صهیونیست و نابودی گروهک‌های تکفیری‌ها و داعش بسیار حائز اهمیت است از این نظر دشمن از همه راه‌ها برای خاموش کردن مسیر راه حاج قاسم سلیمانی استفاده می‌کند.

وی باتاکید بر برخورد قاطع با مسببان ترور مردم بی‌دفاع در گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت شهید قاسم سلیمانی افزود: بدون شک با جنایتکاران این عملیات تروریستی در آینده نزدیک برخورد قاطع می‌شود.

فقیه با بیان اینکه ترور زائرین مزار سردار جبهه‌های مقاومت نشان از هراس دشمن از مکتب حاج قاسم سلیمانی دارد ضمن تحلیل مسائل روز و بیان جنایات صهیونیست‌ها این اقدام تروریستی را ناشی استیصال این رژیم منحوس دانست.

مکتب حاج قاسم در همه جهان متبلور شده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز با محکوم کردن جنایت تروریست‌ها در گلزار شهدای کرمان تصریح کرد: مکتب حاج قاسم در همه جهان متبلور شده و امروز نام این سردار بزرگ جبهه مقاومت در همه جهان شناخته شده است.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی با بیان اینکه نمونه عمل تروریستی کرمان در غزه مشهود است گفت: رژیم صهیونیستی امروز به فروپاشی رسیده است و نابودی کودک‌کشان صهیونیستی به‌زودی رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه در محکوم کردن این جنایت مراسم ویژه‌ای در مساجد مختلف اهل تسنن و تشیع استان بوشهر برپا شده است گفت: در این راستا پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی در نقاط مختلف استان بوشهر در محکومیت حمله تروریستی کرمان با حضور مردم همیشه در صحنه شهرها برگزار می‌شود.

این مراسم با قرائت قرآن توسط استاد محبوبی از اساتید قرآنی بوشهر ادامه یافت.

در این آیین کودکان و نوجوانان با نقاشی، جنایات و حوادث فلسطین، شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای کرمان را به تصویر کشیدند که امام جمعه بوشهر اقدام این نوجوانان و کودکان را مورد تحسین قرار داد.

تجمع مردم یزد

حادثه تروریستی ‌در کرمان و شهادت و زخمی شدن تعداد بالایی از هموطنانمان که زائر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بودند داغی بسیار سنگین برای تمام مردم ایران و آزادی خواهان جهان بود.

این حادثه تروریستی سبب شد که جمعی از مردم و مسئولان یزدی با حضور در میدان امیرچقماق یزد و در جوار مرقد هشت شهید گمنام این میدان، این جنایت تروریستی را محکوم کنند.

مردم ولایتمدار یزد با تاکید بر اینکه این جنایت قطعا با حمایت‌های رژیم صهیونیستی انجام شده، بر ضرورت انتقام سخت از تروریست‌ها و حامیان آنها تاکید کردند و خواستار پیگیری جدی این موضوع از سوی مسئولان شدند.

شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر تروریست، مرگ بر منافقین و کفار از جمله شعارهایی بود که با صدای بسیار بلند توسط مردم یزد سر داده می‌شد.

تجمع مردم مشهد

 اجتماع مردمی در محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان و همدردی با خانواده شهدا شامگاه پنجشنبه  با سخنرانی حجت الاسلام مقری و مناجات خوانی میثم مطیعی در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی برگزار شد.

زائران حرم مطهر رضوی در محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان و همدردی با خانواده های داغدار آنها اجتماع کردند و حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت تعداد زیادی از هموطنانمان شد را محکوم کردند.

در این مراسم که معطر به عطر شهیدی از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس بود، شرکت کنندگان بر پیکر شهید جواد ایزدی، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر تروریسم عاملان این جنایت خونبار و ددمنشانه را محکوم کردند.

گفتنی است؛ اجرای برنامه مرثیه سرایی و عزاداری با نوای مداح و ذاکر اهل بیت(ع) میثم مطیعی از دیگر برنامه های این اجتماع پر شور و با شکوه بود.

اجتماع مردم کرمان

اجتماع مردمی، آیین گرامیداشت و وداع جانسوز با پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در مصلی بزرگ امام علیه السلام شهر کرمان آغاز شد.

امروز مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان مملو از جمعیت سوگواری بود که برای وداع با پیکر مطهر زائران شهید حاج قاسم آمده بودند؛ امروز مصلی کرمان مملو از جمعیتی بود که با چشمان اشکبار و دل‌های داغدار، فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بر لب داشتند و خواستار انتقام سخت از  تروریست‌ها و حامیان معنوی و مالی آنها بودند.

تجمع مردم مازندران

حادثه تلخ و دردناک شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان در گلزار شهدای کرمان سبب شد همزمان با سراسر کشور در راه آرمان‌های حاج قاسم سلیمانی مردم مناطق مختلف مازندران راهپیمایی کنند.

در اقدام کور حادثه تروریستی کرمان که در حاشیه مراسم بزرگداشت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به دست تروریست‌های مزدور اتفاق افتاد نشانه‌ای از رذالت دشمنان ملت ایران اسلامی بوده و کینه دشمنان در کشتار تعدادی از هموطنان حادثه‌ای تلخ و اسفناک را رقم زد که نشان ندای مظلومیت و اقتدار ملت ایران است.

مردم ایران و مازندران با محکومیت این عمل و فاجعه غمبار فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق و مرگ بر آمریکا سر دادند و با شرکت در راهپیمایی دشمن شکن نشان دادند که در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند

تجمع مردم اصفهان

نمازگزاران اصفهانی پس از اقامه نماز جمعه، با برگزاری راهپیمایی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان توسط داعش را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع و انتقام سخت از عاملان این جنایت هولناک شدند.

تجمع مردم هرمزگان

ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه مردم شهید پرور و همیشه در صحنه بندرعباس از مصلی نماز جمعه تا میدان انقلاب راهپیمایی محکومیت جنایت تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هم‌وطنان در این استان را برگزار کردند.

در این راهپیمایی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار هرمزگان و سایر مسئولان استانی برگزار شد، مردم ولایتمدار بندرعباس اعم از کودک، زن و مرد و پیر و جوان و نوجوان، فارغ از تفاوت مذهبی شیعه و سنی دوشادوش هم حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرده و با هم‌وطنان داغدار در کرمان اعلام همدردی کردند.

در راهپیمایی شعارهای مختلفی از جمله مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد لشکر دنیا نتواند که جوابم دهد، سپاه دلاور انتقام انتقام سر داده شد و راهپیمایی کنندگان از مسئولان کشوری خواستند انتقام سختی از جنایتکاران حادثه دیروز گرفته شود.

در پایان راهپیمایی نیز علاوه بر مداحی، بیانیه‌ محکومیت جنایات ترویستی در گلزار شهدای کرمان قرائت شد.

راهپیمایی مردم کرج

راهپیمایی مردم کرج در محکومیت جنایت تروریستی در کرمان که منجر به شهادت جمعی از هموطنان و زائران مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شد، پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.

نمازگزاران و پیروان مکتب شهید سلیمانی با تجمع پرشور خود جنایت دشمنان اسلام و انقلاب در به شهادت رساندن عده‌ای از هموطنان و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم غزه و فلسطین محکوم کردند.

مشت‌های گره کرده مردم ولایتمدار و استکبارستیز کرج بار دیگر بر دهان استکبار و ایادی آن کوبیده شد. آنها با این حضور، انزجار و نفرت خود از آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام کردند.

مردم کرج آمدند تا به تاسی از سردار دل‌ها به دشمنان بگویند که ما ملت شهادتیم و به آن افتخار می‌کنیم. دشمنان بدانند هر قطره از خون شهدای این جنایت، موجب رویش صدها حاج قاسم خواهد شد.

این تجمع مردمی به دشمنان نشان داد که علیرغم همه مشکلات اقتصادی و داخلی این ملت همچنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های این نظام و انقلاب و شهدا ایستاده‌اند و خواستار انتقامی سخت از مسببان این جنایت هولناک هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =