اختصاص ۴ همت برای رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در اولین مصوبه خود با تخصیص ۴ همت برای رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای موافقت کردند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، هادی بیگی نژاد با اشاره به نشست امروز - شنبه ۱۶ دی ماه - کمیسیون تلفیق بودجه اظهار داشت: اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه امروز خود وارد جزئیات بودجه در بخش درآمدی شدند.

بیشتر بخوانید:

نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد

وی اضافه کرد: بر اساس اولین مصوبه کمیسیون تلفیق بنا شد ۴ همت اعتبار چه به صورت اعتباری و چه به صورت اسنادی به رفع نقاط حادثه خیز تخصیص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس یادآورشد: اعضای کمیسیون در قالب بررسی تبصره ۱۴ لایحه بودجه مصوب کردند تا با تصویب شورای عالی حمل و نقل عمومی ۴ همت برای سرمایه گذاری به منظور رفع نقاط حادثه خیز جاده ای اختصاص یابد.

بیگی نژاد خاطرنشان کرد: تخصیص ۴ همت برای سرمایه گذاری به منظور رفع نقاط حادثه خیز جاده ای در لایحه دولت نیز پیشنهاد شده بود که اعضای کمیسیون با این پیشنهاد موافقت کردند.

حجت الاسلام حسن نوروزی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: اعضای کمیسیون در مصوبه دیگر خود در قالب تبصره ۱۳ بانک‌ها، شرکت‌های دولتی و موسسات رفاهی وابسته به دولت را مکلف کرد تا یک درصد هزینه‌های خود را در زمینه فرهنگی اعم از قرآن و عترت و غیره... اختصاص دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =