اژه‌ای: دشمن در پی القا کردن این است که انتخابات بی‌فایده است

ریاست قوه قضاییه با بیان اینکه جهاد تبیین سلطان علی ابن محمد باقر نقشه دشمن را خنثی کرد گفت: امروز نیروی امنیت و تجهیزات نظامی بسیار پیشرفت کرده و اینها چیزهایی هستند که دشمنان هم دارند ولی چیزی که دشمن را می‌ترساند حضور مردمی است که آنها ندارند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، ریاست قوه قضاییه در آیین افتتاحیه نخستین کنگره علی بن محمد باقر(ع) اظهار کرد: ای کسانی که ایمان آورده‌اید اگر می‌خواهید به کمال برسید ایمان و تقوا پیشه گیرید.

بیشتر بخوانید:

اژه‌ای: مراقب باشیم ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم و تفرقه‌ نیندازیم

وی افزود: مسلمانان در راه تقوا به کمال برسید و برای رسیدن به کمال وسیله‌ای اختیار کنید، ما امروز آمده‌ایم از ائمه معصومین استمداد بطلبیم و از طریق این بزرگواران مقرب درگاه خداوند به کمال برسیم.

ریاست قوه قضاییه گفت: یادمان نرفته آن زمان که طاغوت زمان با تبلیغات سو و ایجاد شبهات تلاش در پوشانده حق داشت و در پی نابودی اسلام بود مردم این خطه پیام فرستادند بر حجت خدا امام محمد باقر(ع) که دشمنان و شیطان صفت‌ها تحریف حق می کنند شما بر ما کسی را بفرستید که بوسیله ی آن راه درست را بپیماییم.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: امام محمد باقر(ع) برای تبلیغ دین خدا فرزند بلافصل خود را به این منطقه فرستادند و این بزرگوار به جهاد پرداخت.

وی با اشاره به ضرورت جهاد با دشمن تاکید کرد: امروز برای جهاد تبیین اقدامات جهادی و انقلابی لازم است تا دشمنان قسم خورده نظام را مأیوس کنیم.

رئیس قوه قضاییه گفت: دوستان علی ابن محمد باقر(ع) زیاد نبودند ولی دشمن چنان احساس خطر کرد که تا چند هزار نیرو برای جنگ با این امامزاده عظیم‌الشأن را آماده کرد.

محسنی اژه‌ای افزود: مسؤولان و کارگزاران نظام امروز این مسؤولیت بزرگ به عهده شما است زیرا بر کرسی‌هایی نشسته اید که سرها و بدن‌هایی قطعه قطعه شده است تا ما به مردم خدمت کنیم لذا نباید از این جایگاه سو استفاده کنیم و کم به فکر مردم و ارزش‌های انقلاب باشیم.

وی بیان کرد: امروز همان دشمنی که امام حسین(ع) را به آن شکل شهید کرد با همان نقشه قبلی که از بین بردن دین است برای ما نقشه می‌کشد و با جنگ نرم برهنگی، فساد مالی و بسیاری از ناهنجاری‌ها را در جامعه ترویج می‌کند.

به گفته وی دشمن تلاش می‌کند تا حق اجرا نشود و منافع طاغوت در خطر نباشد.

محسنی اژه‌ای اضافه کرد: امروز وظیفه همه ما این است که در تهاجم فرهنگی تبیین نقش دشمن و بیان تعالیم اسلام را ترویج دهیم، امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه انجام دهیم.

وی تاکید کرد: هر کس موظف است در جایگاه خود با جهاد تبیین ارزش‌های انقلاب و امنیت روانی و جانی مردم را افزایش دهد.

ریاست قوه قضاییه افزود: پیروزی انقلاب با دو مسأله مهم یکی رهبری مخلص و خداگونه و دوم امتی که سخن رهبر خود را شنید و از آن پیروی کرد، تحقق یافت.

وی خاطر نشان کرد: دشمن در تمام مراحل بر همین دو نکته مهم تمرکز کرده است چون از این دو ضربه خورده و می داند که رمز پیروزی انقلاب همین دو اصل مهم است.

به گفته وی دشمن نهایت تلاش خود را می‌کند تا بین مردم و مسؤولین شکاف ایجاد کند و در ناامیدی مردم موفق شود چون می داند هر کجا مردم در صحنه باشند شکست می خورد.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: مردم در هر مراسم و مناسبت‌های مذهبی با تمام مشکلات پای کار هستند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه تاکید کرد: موضوع مسکن و مشکلات اقتصادی بسیار به مردم فشار می آورد ولی آیا روضه‌های خانگی و مراسمات فاطمیه امسال کم شد؟ دشمن این حضور پرشور را تحمل نمی‌کند.

به گفته وی امروز نیروی امنیت و تجهیزات نظامی بسیار پیشرفت کرده ولی اینها چیزهایی هستند که دشمنان هم دارند ولی چیزی که دشمن را می‌ترساند حضور مردمی است که آنها ندارند.

رئیس قوه قضاییه گفت: دشمن در پی القا کردن این است که انتخابات بی‌فایده است لذا باید خوب انتخاب کنیم و خوب مطالبه تا دشمن را ناامید کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =