جشنواره فجر ۴۲ / «تمساح خونی» اولین اثر بلند جواد عزتی در مقام کارگردان

«تمساح خونی» یکی از فیلم‌های حاضر در جشنواره فیلم فجر است که توسط جواد عزتی کارگردانی شده و کامران حجازی تهیه کننده آن است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، تنها بیست و دو روز تا چهل و دومین جشنواره فیلم فجر باقی مانده، جشنواره‌ای که می تواند برای علاقه‌مندان به سینما، یکی اتفاق مهم باشد است.

بیشتر بخوانید:

جشنواره فجر ۴۲ / «آغوش باز» روایت ۳ قصه عاشقانه با فضایی متفاوت

روز گذشته اسامی فیلم‌های راه یافته به بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور مشخص شد و آشنایی با این فیلم‌ها برای هنردوستان خالی از لطف نیست، به همین خاطر در این گزارش بنا داریم تا شما را با یکی از فیلم‌های راه یافته به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر آشنا کنیم.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» یکی از آثار حاضر به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر است، این فیلم اولین اثر جواد عزتی در مقام کارگردان است و هم‌اکنون مراحل فنی خود را برای حضور در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره فجر طی می‌کند و در بخش خصوصی تولید شده است.

در خلاصه داستان «تمساح خونی» آمده است: «من یه تمساحم، یه تمساح خونی‌! یه آدم زخمی که کل زندگیش فقط باخته و چیزی برای از دست‌ دادن نداره... ولی باز دلش ریسک‌های بزرگ می‌خواد!»

نقش اصلی «تمساح خونی» را جواد عزتی بر عهده دارد، عباس جمشیدی فر، سعید آقاخانی، الناز حبیبی، بهزاد خلج و شبنم قربانی نقش‌آفرینی ‌می‌کنند و اسامی سایر بازیگران نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جواد عزتی

درباره کارگردان

جواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که فعالیت خود در عرصه بازیگری را با ایفای نقش در تئاتر آغاز کرد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از هنرستان سوره است، با بازی در نقش «بابا اتی» در سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری، به شهرت چشمگیری دست یافت و در ادامه توانست با ایفای نقش در فیلم‌هایی همچون «آینه بغل» و «اکسیدان»، عنوان پرفروش‌ترین بازیگر سینمای ایران در سال ۱۳۹۶ را از آن خود کند.

وی در این سال‌ها عمدتاً در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های شبکه نمایش خانگی، نقش‌های جدی را ایفا کرده است، حال برای اولین بار در فیلم تمساح خونی کارگردانی سینما را هم تجربه کرده است.

از کارهای اخیر عزتی می‌توان به «کت چرمی»، «مرد بازنده»، « تنگه ابوقریب» و «زخم کاری» و غیره اشاره کمرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =