حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی و تاسیسات جاسوسی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که تجمعات نظامیان، پایگاه‌ نظامی و تاسیسات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات امروز خود قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه اول خود اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم مقاوم فلسطین و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، امروز پنجشنبه تجمعات نظامیان رژیم اسرائیل را در اطراف پایگاه نظامی «المطله» با موشک هدف قرار داده است و موشک‌ها مستقیما به هدف اصابت کردند.

بیشتر بخوانید:

حمایت ایران از اقدام شجاعانه آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی لبنان با صدور دومین بیانیه خود اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی امروز تجمعات نظامیان اسرائیل را در پایگاه «البغدادی» هدف حملات موشکی خود قرار داده و در نتیجه تلفات قطعی به دشمن وارد کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین با صدور سومین بیانیه خود اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی امروز پنجشنبه تاسیسات جاسوسی رژیم اسرائیل را در بلندی‌های «کبری» با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و در نتیجه تلفات و خسارات قطعی به دشمن وارد کرده‌اند.

از آنجا که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه افزایش یافته و در این تجاوز آشکار رژیم اسرائیل اقدام به نسل کشی می‌کند، مقاومت‌ اسلامی لبنان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدام به حملات پهپادی، راکتی و موشکی به پایگاه‌های رژیم اسرائیل کرده و با افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در غزه حملات مقاومت نیز افزایش یافته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =