مسابقات کشتی آزاد زاگرب| نخودی، آذرپیرا و و زارع طلایی شدند/ مدال برنز بر گردن قاسم‌پور

محمد نخودی در فینال وزن ۷۹ کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در فینال وزن ۹۷ و امیرحسین زارع در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جام اوپن زاگرب (رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی) توانستند مدال طلا کسب کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کامران قاسم‌پور که سال گذشته در فینال جام‌جهانی ۵-صفر مغلوب کایل اسنایدر آمریکایی شده بود، برای بار دوم مقابل این حریف عنوان‌دار قرار گرفت که در بلگراد شکست سنگینی را مقابل اخمد تاج‌الدینوف تجربه کرده بود.

بیشتر بخوانید:

کشتی آزاد رنکینگ جهانی | رحمان عموزاد راهی مرحله نیمه نهایی شد

اولین امتیاز را اسنایدر با هل دادن قاسم‌پور به بیرون از تشک گرفت. اسنایدر به همین شیوه نیز به امتیاز دوم رسید. درحالیکه همچون سال گذشته در مقایسه با حریف ایرانی‌اش از زور بیشتری برخوردار بود، او از زیرگیری قاسم‌پور، توانست دو امتیاز هم از خاک به دست آورد و درنهایت ۴-صفر حریف ایرانی‌اش را از پیش رو بردارد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز مبارزه فینال بین محمد نخودی و کنتچادزه گرجستانی برگزار شد. محمد نخودی در فینال وزن ۷۹ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جام اوپن زاگرب (رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی) مقابل حریف گرجستانی با نتیجه ۶ بر ۰ به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت. همچنین امیرحسین زارع و امیررضا معصومی در فینال ۱۲۵ کیلوگرم مقابل هم قرار می‌گیرند.

کامران قاسم‌پور در دیدار رده بندی  وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جام اوپن زاگرب (رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی) مقابل یایلاچی از ترکیه با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت.

امیرعلی آذرپیرا در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جام اوپن زاگرب (رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی) مقابل کایل اسنایدر با نتیجه ۶ بر ۳  به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

امیرحسین زارع در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جام اوپن زاگرب (رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی) مقابل امیررضا معصومی با نتیجه ۵ بر ۰  به پیروزی رسید. وی با شکست امیررضا معصومی علاوه بر آنکه صاحب نشان طلای تورنمنت زاگرب شد، حضورش هم در المپیک را نیز قطعی کرد .

انتهای پیام/

کد خبر: 1215236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =