جامعه اهل‌سنت در انتخابات مشارکت جدی خواهند داشت

امام جمعه پاوه با اشاره به اهمیت حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات، گفت: همه ما در انتخابات اسفندماه امسال، به‌طور جدی شرکت خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر اهمیت حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات، بیان کرد: جامعه‌ی اهل سنت، به‌خصوص علما، در چهار دهه‌ی گذشته از عمر انقلاب کوشیده‌اند از اصولی چون اسلام، انقلاب، رهبری و مردم پاسداری نمایند.

امام جمعه شهرستان پاوه اضافه کرد: جامعه اهل‌سنت به‌همین خاطر شرکت در انتخابات را به‌نفع مردم می‌دانند و همه‌ی ما در انتخابات شرکتی جدی خواهیم داشت.

وی در این دیدار که با حضور جمعی از ائمه جمعه و شورای افتاء شهرستان پاوه برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت بیان دستاوردهای نظام به‌بهترین شکل ممکن، آن را امری مهم دانست و افزود: به‌لطف خدا نظام اسلامی برکات بسیاری برای مردم، ازجمله گشایش مرز شوشمی و گازرسانی منطقه اورامانات تا نقطه صفر مرزی، داشته و لازم است تلاش مسئولین برای رفع مشکلات مردم جدیتی بیش از پیش ادامه داشته باشد.

کرمانشاه، در وحدت و تقریب مذاهب نمونه است

حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات ارزنده ماموستا ملا قادر قادری، خطاب به وی گفت: اقدامات شما در شهرستان پاوه، بسیار ارزشمند و الگوی بسیار مناسبی برای همگان، خصوصاً سایر علمای منطقه است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری در ادامه بیان کرد: مراسمی چون نشست اخیر با موضوع هم‌اندیشی علمای اهل سنت استان در شهرستان پاوه که‌ به‌ لطف خدا بامحوریت شخص حاج ماموستا قادری، بسیار باشکوه و اثرگذار برگزار گردید، تحکیم وحدت و افزایش همدلی بین علمای منطقه را به‌دنبال دارد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: این وحدت و همدلی به‌یاری خدا موجب برگزاری انتخاباتی دشمن‌شکن خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در پایان با اشاره به الگو بودن استان کرمانشاه در موضوع وحدت و همدلی، اظهار کرد: وضعیت استان کرمانشاه در وحدت و تقریب مذاهب بسیار مناسب است و باید این حس اخوت قلبی بین علما و فضلای شیعه و سنی، بیش از پیش تقویت شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =