تصمیم پرسپولیس برای نخواستن ۲ بازیکن مطرح!

مهاجم سابق پرسپولیس انتظار دارد مدیران این باشگاه برای انتقال او مذاکراتی را انجام بدهند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی علیپور به‌خاطر شرایط نه‌چندان خوبی که در باشگاه ژیل ویسنته دارد به‌دنبال این است هر چه زودتر این باشگاه را ترک کند و در این راه بیشتر علاقه‌مند به بازگشت به پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید:

رضا شکاری پرسپولیسی می‌شود؟

قرارداد علیپور با باشگاه پرتغالی تا پایان این فصل است و او تمایلی برای تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد. موردی که در سکونشینی‌های اخیر این بازیکن در لیگ برتر پرتغال بی‌تاثیر نبوده است. در همین راستا باشگاه ژیل ویسنته حتی حاضر است علیپور را با رقم نه‌چندان زیادی هم بفروشد.

از این رو علیپور این توقع را از باشگاه پرسپولیس دارد که با باشگاه پرتغالی برای خرید او وارد مذاکره شود، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است. در همین راستا علیپور در صفحه اینستاگرامی خود در روزهای اخیر پالس‌های مثبت زیادی را برای هواداران پرسپولیس فرستاده و آنها نیز امیدوار به بازگشت آقای‌گل سابق تیم‌شان هستند. اما با این حال مدیریت باشگاه تمایلی برای این انتقال از خود نشان نداده است. مشابه همین اتفاق نیز برای عیسی آل‌کثیر رخ داده و او هم منتظر است مدیریت باشگاه پرسپولیس برای بازگرداندنش تلاش کند، اما پالس مثبتی را ندیده است. اینکه چرا پرسپولیس فعلا تمایلی برای بازگرداندن علیپور یا حتی آل‌کثیر با وجود مشکلات زیادی که در خط حمله با آن مواجه است، ندارد کمی عجیب به‌نظر می‌آید.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1216375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =