طوفان الاقصی| حمله حزب الله به نظامیان ارتش صهیونیستی

زخمی شدن بیش از ۱۰ نفر در بمباران خان‌یونس و حملات حزب الله لبنان به پادگان زرعیت از جمله تحولات مهم اراضی اشغالی فلسطین است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع نوار غزه وارد یکصد و هشتمین روز شد.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی/ یورش نظامیان صهیونیست به بیت لحم و قدس اشغالی

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه منازل مردم در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

مهم‌ترین تحولات یکصدوهشتمین روز عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

هدف قرار دادن تانک مرکاوای صهیونیست‌ها

گردان های القسام حماس از هدف قرار دادن یک تانک مرکاوا با راکت یاسین ۱۰۵ در غرب خانیونس خبر داد.

حمله حزب الله به نظامیان ارتش صهیونیستی

حزب الله لبنان اعلام کرد که یک گروه از نظامیان صهیونیست را در نزدیکی پادگان زرعیت هدف قرار داده که خود را برای حمله به داخل اراضی لبنان آماده می‌کرد.

حملات هوایی شدید به خانیونس

هواپیماهای اسرائیلی همزمان با تلاش ارتش رژیم اسرائیل برای نفوذ به شهر خانیونس از جنوب، این شهر را هدف بمباران شدید قرار دادند.

موساد به کابینه جنگ درباره پرونده تبادل اسرا گزارش می‌دهد

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نوشت که رئیس سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل امروز دوشنبه درباره پیشرفت در پرونده تبادل اسرا با حماس گزارشی به کابینه جنگ تل‌آویو ارائه خواهد کرد.

از بعد از ظهر دیروز یکشنبه رسانه‌های غربی مدعی شدند که حماس و رژیم اسرائیل برای از سر گیری مذاکرات غیرمستقیم تبادل اسرا اعلام آمادگی کرده‌اند و مشاور جو بایدن به همین منظور طی روزهای آینده راهی مصر و قطر خواهد شد.

گفتنی است فشار به کابینه جنگی نتانیاهو و شخص او به دلیل ناکامی در بازگرداندن اسرای صهیونیست در طول ۱۰۸ روز گذشته، افزایش یافته و کشته شدن شماری از این اسرا در حملات خودی صهیونیست‌ها که جنازه‌شان پیدا شده، باعث انزجار و خشم در بین خانواده های اسرای صهیونیست در بند مقاومت غزه شده است.

گریزان شدن رأی‌دهندگان جوان و آمریکایی‌های عرب از بایدن به دلیل غزه

روزنامه وال‌استریت ژورنال نوشت که در ایالت میشیگان نظرسنجی‌ای به عمل آمده و نتایج آن حکایت از مشکلاتی دارد که بایدن در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری با آن‌ها مواجه خواهد شد و این مسائل انتخاب دوباره او را در خطر قرار می‌دهد.

بنا بر نتایج این نظرسنجی، درگیری در غزه منجر به نفرت و گریزان شدن جوانان و آمریکایی‌های عرب واجد شرایط رأی دادن از بایدن شده است.

تخریب گسترده منازل، تفریح اشغالگران صهیونیست در غزه

طی روزهای اخیر چند ویدیو از غزه مخابره شده است که ارتش رژیم اسرائیل با بمب‌گذاری گسترده در منازل و آپارتمان‌ها و دانشگاه‌ها دست به تخریب انبوه زیرساخت‌های غزه زده است.

در بمباران جنوب غزه ۱۰ شهید برجای گذاشت

بمباران خانیونیس از سوی جنگنده‌های رژیم اسرائیل که همچنان ادامه دارد، تا این لحظه ۱۰ شهید برجای گذاشته است.

انگیزه نتانیاهو از جنگ علیه غزه از نظر صهیونیست‌ها

نظرسنجی‌ای که کانال تلویزیونی ۱۳ رژیم اسرائیل انجام داده، بیان‌گر این است که ۵۳ درصد از شرکت کنندگان صهیونیست در این نظرسنجی معتقدند که انگیزه نخست وزیر این رژیم از تداوم جنگ علیه غزه منافع شخصی است.

نتانیاهو که به دلیل فضاحت و شکست هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) در برابر مقاومت غزه، پایان سیاسی خود را نزدیک می‌بیند، به گفته ناظران و تحلیل‌گران به هر دری می‌زند تا با تنش آفرینی بیشتر و گسترش آن و تعیین اهداف دور و دست‌نیافتنی در غزه، زمان خریده و راه فراری پیدا کند.

منبع: تسنیم

در حال تکمیل...

کد خبر: 1216763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =