تهران- ایسکانیوز، پلاس+/ سریال ابله به زودی وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود و به نظر می‌رسد شرکت توزیع کننده «تصویر گستر پاسارگاد» این مجموعه که پیش از این سریال خانگی شاهگوش را از همین طریق به فروش رسانده بود به خوبی  فوت و فن جذب مخاطب سریال‌های خانگی به هر بهایی را می‌دانند.

khodanegahdar

در حالی که بسیاری از سریال‌ها در فضای مجازی برای تبلیغات خود صفحات شخصی باز کرده‌اند، پس از پایان کار سریال شاهگوش مخاطبان این سریال در صفحه اینستاگرام متوجه تغییر نام صفحه اینستاگرام سریال «شاهگوش» به «ابله» شدند و به یکباره تمام محتویات این سریال جدید این صفحه را پر کرد. این کار مسئولان روابط عمومی سریال گرچه حدود 33 هزار طرفدار به صفحه سریال جدید افزود اما در فضای مجازی کاری کاملا غیر حرفه‌ای و به دور از منطق تبلیغاتی است. به طور معمول صفحات فضای مجازی پس از پایان پخش سریال با گذاشتن تصاویری از مجموعه تلاش دارند یاد آن را در ذهن مخاطبان همیشگی کنند به عنوان مثال سریال محبوب «دوستان» با گذشت حدود 10 سال از پخش آخرین قسمت هنوز هم یکی از صفحات محبوب فضای مجازی است و در اینستاگرام این سریال صفحات متعددی دارد که هر کدام آنها بیش از 700 هزار طرفدار دارد. با وجود اینکه تبلیغات مجموعه‌های جدید در فضای مجازی برای جذب کاربران ضروری است اما رعایت اصول حرفه‌ای و احترام به مخاطب باید بیش از همه در دستور کار روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

سریال «شاهگوش» در 28 قسمت ساخته شد و محسن تنابنده‌، فرهاد اصلانی‌، حمیدرضا آذرنگ‌، مرجانه گلچین‌، اکبر عبدی‌، حامد میرباقری‌، طناز طباطبایی‌، احمد مهران‌فر،‌ شهرام حقیقت‌دوست‌، هانیه توسلی‌، سیروس گرجستانی‌، رسول نجفیان و غیره در این مجموعه ایفای نقش داشتند و در مجموع استقبال خوبی هم از این مجموعه به عمل آمد. علی رغم بی نظمی‌هایی که سریال‌های پخش خانگی پیشین داشتند «شاهگوش» هر 10 روز یک بار در نوبت دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها تقریبا به طور منظم توزیع می‌شد. سید محمد امامی و مهران برومند از تهیه‌کنندگان سریال داوود میرباقری هستند.

همچنین «ابله» اولین سریال نمایش خانگی کمال تبریزی است که قرار است در ژانر کمدی در 26 قسمت ساخته شود. تصویربرداری سریال «ابله» از اوایل شهریور ماه آغاز شده و انتظار می‌رود این سریال پس از ماه محرم و صفر پخش خود را آغاز کند؛ فاطمه معتمدآریا، مهران احمدی، احمد مهران‌فر، حمیدرضا آذرنگ، سیامک انصاری، شبنم مقدمی، بهادر مالکی و عیسی یوسفی‌پور از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در «ابله» کمال تبریزی قطعی شده است.
کد خبر: 121749

وب گردی

وب گردی