۳ کارمند شهرداری به اتهام فساد مالی بازداشت شدند + جزئیات

دادستان بهارستان از دستگیری ۲ عضو شورای شهر بهارستان و ۳ کارمند شهرداری در جریان برخورد با فساد مالی خبر داد و گفت: شهروندان مراودات مالی با اعضای دستگیر شده را به دادستانی معرفی کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید امیر احمدی با اشاره به دستگیری اعضای شورای شهر و کارمندان شهرداری اظهار داشت: در راستای مقابله با فساد اداری تا کنون ۲ نفر از اعضای شورای شهر بهارستان و ۳ کارمند شهرداری دستگیر به اتهام فساد مالی، ارتشا، سواستفاده از مقام و موقعیت شغلی، اعمال نفوذ، تحصیل مال نامشروع و ... دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید:

انهدام یک شبکه فساد و فحشا در تهران

وی افزود: دستگیری رئیس شورای شهر بهارستان نیز تحت پیگیری قرار دارد و فعلا در دسترس نیست، اما قطعاً دستگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

دادستان بهارستان در ادامه گفت: در زمینه ساخت و سازهای غیرمجاز شهردارها مسئول هستند و عملکرد آن‌ها رصد و بررسی می‌شود که در صورت عدم مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز به عنوان اهمال در انجام وظایف محوله و سواستفاده از مقام و موقعیت شغلی تلقی شده و مطابق قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

احمدی ادامه داد: محول کردن امور به پلیس ساختمان و معاونت شهرسازی به هیچ عنوان شهرداران را از مسئولیت مبرا نمی‌کند.

دادستان بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که به این افراد دستگیر شده بابت دریافت خدمات غیرقانونی پرداختی داشتند به دادستانی شهرستان بهارستان اعلام کنند، زیرا که اگر به صورت خودمعرف این موضوعات به داستانی ارائه شود در قالب سوت زنی محسوب شده، اما در غیر این صورت اگر در حین بررسی پرونده تخلفات آن‌ها محرز شود، به عنوان متهم با آن‌ها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1217570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =