اعلام زمان ثبت‌نام پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و غیرانتفاعی

زمان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای مرحله پذیرش دانشجو صرفاً با سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی بهمن ماه سال 1402 اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بر اساس مصوبات سی و هفتمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو به تاریخ 1402/10/18 مقرر شد برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌های تحصیلی مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال 1402که پذیرش آنها بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) انجام شده، برای نوبت بهمن ماه پذیرش انجام شود.

بیشتر بخوانید:

آغاز ثبت‌نام پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

لذا به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب‌رشته برای شرکت در این مرحله می‌رساند، ثبت‌نام و انتخاب‌رشته از روز سه‌شنبه به تاریخ 1402/11/10 تا روز شنبه به تاریخ 1402/11/14، از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان انجام خواهد شد. لازم به توضیح است اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب‌رشته حاوی شرایط و ضوابط پذیرش دوره مذکور از روز دوشنبه به تاریخ 1402/11/09 از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.
متقاضیان کدرشته‌محل‌های پذیرش با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته لازم است به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1217738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =