پرتاب موفق ۳ ماهواره ایرانی نشان می‌دهد که تحریم هیچ اثری در عزم و اراده ما ندارد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: پرتاب موفق سه ماهواره ایرانی حاوی این پیام است که ما به این باور رسیده‌ایم که می توانیم با توکل به ذات اقدس الهی و با مدیریت جهادی و انقلابی به قله های پیشرفت برسیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت الاسلام آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی موفقیت پرتابگر سیمرغ در پرتاب سه ماهواره ایرانی مهدا، کیهان۲ و هاتف را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید:

۳ ماهواره ایرانی با موفقیت به فضا پرتاب شد

متن این پیام شرح ذیل است:

«و اما بنعمه ربک فحدث »

در آستانه بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، دانشمندان و نخبگان جوان و انقلابی ما در سازمان صنایع هوا فضای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، پس از یک دوره تلاش مستمر و شبانه روزی موفق شدند، برای نخستین بار در کشور ۳ ماهواره ایرانی «مهدا»، «کیهان ۲» و «هاتف ۱» با ماهواره‌ بر سیمرغ با موفقیت به فضا پرتاب نمایند.

پرتاب موفق سه ماهواره ایرانی حاوی این پیام است که ما به این باور رسیده‌ایم که می توانیم با توکل به ذات اقدس الهی و با مدیریت جهادی و انقلابی به قله های پیشرفت برسیم و تهدید و تحریم هیچ اثری در عزم و اراده ما ندارد. ما مسیر پیشرفت را با قوت ادامه خواهیم داد.

این جانب این موفقیت بزرگ را به محضر مبارک ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز و به ملت شریف ایران تبریک می گویم و دست یکایک عزیزانی که در این حماسه بزرگ نقش آفرینی نمودند را با افتخار می بوسم، دست مریزاد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1217842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • خالقی IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
      0 0
      واقعا جای بسی به خودبالیدن است که درزمینه پرتاب ماهواره به فضا همانندسایرپیشرفتهای اقتصادی،سیاسی، نفربرترکشورهای جهان هستیم.ازدرایت رهبری ومسؤلین خوشبختانه هیچ مشکلی نیست، فقط وفقط صبروحوصله جوانان رامیطلبد که دربرنامه های هشتم ونهم توسعه به کوری چشم دشمنان شاهد پیشرفتهای عظیمی درزمینه مسکن،اشتغال، معیشت ووووخواهیم بود