سازمان‌های امدادی در پی هشدار هواشناسی به حالت آماده‌باش درآمدند

دکتر حسین ظفری، معاون هماهنگی پیشگیری و کاهش خطرپذیری و سخنگوی سازمان مدیرت بحران در ارتباط با هشدار هواشناسی صحبت هایی را بیان کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، دکتر حسین ظفری، معاون هماهنگی پیشگیری و کاهش خطرپذیری و سخنگوی سازمان مدیرت بحران در گفتگویی عنوان کرد: براساس گزارش های دریافتی از مراکز مدیریت بحران استان‌های تحت تاثیر هشدار هواشناسی سطح نارنجی شماره ۱۰۰، تا پیش از ظهر امروز وضعیت این استان ها به شرح ذیل است: گلستان، مازندران و گیلان، بارش باران به صورت پراکنده در سطح استان که در ارتفاعات گاهی به صورت برف است.

بیشتر بخوانید:

هواشناسی ایران / هشدار برف و باران برای ۲۶ استان کشور از روز سه‌شنبه

این عضوی شورای عالی مدیریت بحران کشور عنوان کرد که در خراسان رضوی بارش برف در شهرستان‌های قوچان، سرولایت، محورهای سبزوار - اسفراین به ویژه گردنه بیدبرغمد و فیروزه - سرولایت محدوده برکشاهی موجب لغزندگی معابر شده است.

وی بیان کرد: در شهرستان نیشابور، سرخس و کلات هم باران گزارش شده است.کلات و محورهای قوچان - امام قلی محدوده زوباران، تربت جام - سرخس - مشهد به ویژه گردنه مزداوند، تربت جام - صالح آباد محدوده کله مل و سه راه جنگل - رشتخوار هم به علت پدیده مه با دید ناکافی روبرو است.

ظفری در ادامه افزود: در استان‌های سمنان، خراسان شمالی، اردبیل و لرستان بارش پراکنده و موقتی باران در پارهای از نقاط به ویژه ارتفاعات استان آذربایجان شرقی بارش‌ها در سطح استان و به ویژه ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت برف و پراکنده بوده است.

معاون هماهنگی پیشگیری و کاهش خطرپذیری و سخنگوی سازمان مدیرت بحران در پایان عنوان کرد: تا این لحظه گزارشی مبنی بر خسارت جانی و یا مالی به این سازمان ارسال نشده است و همچنین تمامی سازمان های امدادی و عملیاتی و پلیس راه با تمامی تجهیزات در محورهای مواصلاتی در حال خدمات رسانی می باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1217912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =