حکم جلب ۲۱ محکوم پرونده فساد در شهرداری ارومیه صادر شد

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به صدور دستور جلب متهمان پرونده شهرداری ارومیه، گفت: با قطعیت احکام مجازات پرونده فساد در شهرداری ارومیه، دستور جلب ۲۱ محکوم این پرونده صادر که ۹ نفر دستگیر و برای اجرای حکم روانه زندان شدند و دستگیری ۱۲ محکوم دیگر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ناصر عتباتی سه‌شنبه، ۱۰ بهمن ماه در سی و چهارمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان در این جلسه با تبریک ایام ا... دهه مبارکه فجر بیان کرد: ایثارگری‌ها و خون شهدای انقلاب باعث حرکت نهضت مردمی و پیروزی انقلاب اسلامی شد و امروز استقلال و اقتدار کشور حاصل تلاش‌های این ایثارگری‌هاست و هر کسی در حوزه کاری خود باید پاسدار آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب باشد.

بیشتر بخوانید:

هشدار دادگستری تهران درباره فروش اینترنتی ارز و طلا


عتباتی افزود: دستگاه قضایی تکلیف سنگینی در پاسداری از آرمان‌های انقلاب دارد و همواره با استفاده از ظرفیت‌های قانونی خود در صیانت از دستاوردها و اجرای عدالت و احقاق حق تلاش می‌کند و در این خصوص با هیچ کسی مماشات ندارد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی قاطعانه، بی‌طرفانه و فارغ از هیاهوی رسانه‌ای، تمام کننده است، گفت: دستگاه قضایی در تمامی پرونده‌ها خصوصاً پرونده‌های مهم امنیتی با قاطعیت و عادلانه و منصفانه ورود می‌کند چرا که مردم از دستگاه قضایی انتظار برقراری نظم و امنیت که اساس تمامی امور است را دارند.

این مقام ارشد قضایی استان با اشاره به تلاش‌های مجموعه دادگستری در احقاق حق ادامه داد: تمامی همکاران دستگاه قضایی استان پای کار هستند و با انگیزه و کار جهادی و فداکارانه در راستای تحقق اهداف دستگاه تلاش می‌کنند و در این بین مجموعه شورای معاونین که اعضای ناظر حوزه‌های قضایی نیز می‌باشند وظیفه سنگینی دارند، لذا از آن‌ها درخواست و تاکید می‌شود با ارائه ارشادات لازم حوزه‌های قضایی را در تحقق اهداف برنامه عملیاتی تا پایان سال راهبری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =