رونمایی از ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن ابراز اطمینان از قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: قطعا در مرحله یک هشتم نهایی مقابل سوریه، از ترکیب اصلی تیم ملی ایران رونمایی خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مرتضی محصص عصر سه‌شنبه در ابتدا به پیروزی ایران مقابل امارات در آخرین بازی مرحله گروهی اشاره کرد و اظهار داشت: بازی مهمی را بردیم و در طول ۹۰ دقیقه تیم برتر بودیم. گل‌های زیبایی زدیم که متاسفانه VAR آنها را مردود اعلام کرد. امیدوارم ایران در یک هشتم نهایی مقابل سوریه پیروز شود و تیم ملی کشورمان را تا پای فینال ببینیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گلزن تاریخ تیم ملی پاناما درگذشت + جزئیات

وی در مورد نقاط ضعف و قوت تیم ملی اضافه کرد: خوشبختانه بازی به بازی پیشرفت می‌کنیم و ۱۰۰ درصد کادرفنی نقاط ضعف را حل می‌کند تا در بازی‌های پیش‌رو به مشکل بر نخوریم. یکی از نقاط قوت تیم ملی کشورمان خط حمله است و من برای بازی مقابل سوریه خوش‌بین هستم که می‌توانیم با گل‌های زیاد آنها را شکست دهیم.

کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که چرا در بازی‌های مرحله گروهی ترکیب تیم ملی تغییر کرد، افزود: امیر قلعه‌نویی و کادرفنی‌اش کار عاقلانه‌ای کردند که در بازی‌های گروهی ترکیب را تغییر دادند. تنها دلیل این کار استفاده از تمام ظرفیت‌ها است. قطعا در یک هشتم نهایی ترکیب اصلی تیم ملی در زمین قرار می‌گیرد و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

محصص درباره فرصت ایران برای رسیدن به فینال و قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها اضافه کرد: به نوع بازی کردن بازیکنان تیم ملی خوش‌بین هستم و شک ندارم با این نفراتی که در تیم ملی هستند می‌توانیم قهرمان آسیا شویم. فقط باید بازیکنان در هر بازی با تمرکز وارد زمین شوند و بهترین کیفیت خودشان را به نمایش بگذارند.

وی در مورد ارزیابی‌اش از بازی‌های گروهی ایران اظهار کرد: خوشبختانه بازی به بازی بهتر شدیم و توانستیم نقاط ضعف‌مان را شناسایی کنیم. اما در کل در گروه‌مان خوب بودیم و توانستیم هر ۳ بازی را ببریم. به نظر من مهم‌ترین کار کادرفنی در حال‌حاضر این است که ذهن بازیکنان را متقاعد کند که می‌توانیم به فینال آسیا برسیم و قطعا این موضوع می‌تواند اعتماد به نفس خوبی به بازیکنان بدهد. امیدوارم تمام بازیکنان با انگیزه کافی وارد زمین شوند.

مدرس ای‌اف‌سی همچنین در خصوص بازی روز چهارشنبه مقابل سوریه نیز گفت:‌ خوشبختانه شناخت کافی از سوریه داریم. شک ندارم این تیم دیگر ضعیف نیست و بازیکنان ما نباید آنها را دست کم بگیرند. قطعا کادرفنی تیم ملی می‌داند که حریف در کدام نقاط ضعف دارد.

تیم ملی ایران چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه در مرحله یک‌هشتم هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا، به مصاف سوریه خواهد رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =